Beste leden van PHPhulp.

Ik start het topic nogmaals op, enkel nu met een definitieve datum. Het uitje staat bij deze gepland op Zaterdag 3 november te Zwolle omdat volgens de website van Jan dit de datum was waarop de meeste mensen zouden kunnen.

Het is bij wes thuis, of zeer dicht bij hem in de buurt. PM wes even voor een adres aangezien ik deze niet hier in het topic erbij ga plaatsen.

Ik ben zeer waarschijnlijk wel van de partij en ik hoop een groot aantal van jullie daar ook eens te zien.

Mochten er nog steeds mensen zonder vervoer zitten, kijk dan even op: http://www.jankoehoorn.nl/meeting/ en wie weet zijn er nog mensen met wie je eventueel mee kan rijden.

LET OP:
Het vorige topic is gesloten vanwege een grote hoeveelheid offtopic posts. Die willen we in dit topic nu niet zien.
Gezellig samen vanalles bedenken om te gaan doen is prima, maar blijf a.u.b. ontopic!!

Moet lukken toch :)
winkie schreef op 16.10.2007 11:44
neen. die houdt niet van grote groepen nerds bij elkaar.
Een nerd is een persoon die een bovenmatige interesse in technologie, computers en/of wetenschap combineert met een gebrek aan sociale vaardigheden.

Groot deel van de mensen hier zullen die interesse hebben, betekent niet dat ze als kluizenaar leven en sociaal vaardig nog ver achterlopen toch ;)

dus ik zou ons niet als een grote groep nerds zien.
Ja, eigenlijk betekent (met een T) het dat wel :p

Waarom denk je dat het zo moeilijk is om zo'n uitje te organiseren!
Het was niet zo moeilijk. Enkel na 15 pagina's was er nog steeds geen datum :/ dus koos ik d'r maar 1.
je zou de politiek in moeten

'ja die wet was nog geen beslissing over gekomen, dus ik heb hem maar zelf in het wetboek gezet'
wes schreef op 16.10.2007 12:03
je zou de politiek in moeten

'ja die wet was nog geen beslissing over gekomen, dus ik heb hem maar zelf in het wetboek gezet'

Ik koos natuurlijk wel de datum met de meeste stemmen he ;)
Het gaat niet over het aantal stemmen maar wie er gestemd hebben.
Yiehaa, maakt allen geld over op mijn rekening t.n.v. HDJ Treurniet te Zoetermeer onder vermelding van "Vervoersfonds PHPhulp-uitje van Herjan" :D

Of kan ik ff met iemand meerijden? ;) Zoals ik zei, ik woon in Zoetermeer.
http://www.ns.nl
Hier kan je vast wel wat vinden waarmee je mee mag rijden.
*Bump*
gelukkig heb ik dan een me lonen, en me stufie,
gaat helemaal goed komen :D

Reageren