Hallo,

ik ben bezig met een community over alles wat met flash te maken heeft. Nu zou ik willen codetags in mijn ubb willen, maar dan om actiionscript te highlighten. Heeft er iemand een functie/scriptje daarvoor? Een voorbeeld van zo'n highlighting:
http://www.shockwave-india.com/blog/services/as-highlight/

Mvg,
Murfy
Jup, maar Jaap heeft al lang antwoord gegeven ...
Of iemand anders vragen die het heeft en wilt delen ;).

Maar PHP kent deze functie niet
Zoek je een script die niet te vinden is in het scripts overzicht? Vraag hem dan hier aan.

Amai, je mag er trots op zijn, als dat dan al is van antwoord dat je hier krijgt?

En waar is dat antwoord van Jaap dan?
Die bestaat niet
die moet je zelf maken
*klap* *klap* zo ver was ik ook al hoor... anyway, ik vraag het wel ergens anders... suckers.
Maarten schreef op 14.12.2004 11:22
*klap* *klap* zo ver was ik ook al hoor... anyway, ik vraag het wel ergens anders... suckers.

Als je zo ver al was, waarom vraag je het dan?
Dan begin je toch lekker te scripten?
Wat verwacht je nou? Dat wij het voor je gaan doen?
Forget it! Sucker^2
Nee, ik verwacht een begin, zodat ik op zijn minst weet HOE IK LEKKER KAN BEGINNEN SCRIPTEN, achterlijke hollander!
Maarten schreef op 14.12.2004 11:27
Nee, ik verwacht een begin, zodat ik op zijn minst weet HOE IK LEKKER KAN BEGINNEN SCRIPTEN, achterlijke hollander!
WTF heeft het land van iemand er nou weer mee te maken? Damn... met schelden komen we lekker ver.

Edit:
Dit is het begin... succes!

<?php
function anctionscript_highlight($text)
{
// Iets doen

// Return text
return $text;
}

echo actionscript_highlight($var);
?>

Elwin
Omg... ik weet best wel hoe ik functies kan schrijven... maar 't is al goed, ik heb al hulp gevonden.
Ow, naar de psychiater geweest?
Mooi :)

Ennuh, schelden doen we niet, dus mzzl :)
Maarten schreef op 14.12.2004 11:27

:/ Ik hoop dat jij geen Belg bent, want anders ben je een schande voor m'n land :/
Wat zijn jullie allemaal sneu zeg.
Als je mensen niet wilt helpen, blijf dan bij het forum weg!

Reageren