Door
Maarten
op 12-12-2004 13:57
gewijzigd op 15-12-2004 22:50
2.933 views
Hallo,
ik ben bezig met een community over alles wat met flash te maken heeft. Nu zou ik willen codetags in mijn ubb willen, maar dan om actiionscript te highlighten. Heeft er iemand een functie/scriptje daarvoor? Een voorbeeld van zo'n highlighting: http://www.shockwave-india.com/blog/services/as-highlight/
Laat me raden, de berichten komen van een en hetzelfde IP?
?
Onbekende gebruiker
14-12-2004 12:53
Als je zo ver al was, waarom vraag je het dan?
Dan begin je toch lekker te scripten?
Wat verwacht je nou? Dat wij het voor je gaan doen?
Forget it! Sucker^2
je mag er trots op zijn dat je admin bent... op deftige php site's word je niet uitgescholden door de leden, en dus zkr niet door de admins :@
wat een niveau hoor hier... is ook de laatste keer dat ik hier een bezoekje breng
Als je zo ver al was, waarom vraag je het dan?
Dan begin je toch lekker te scripten?
Wat verwacht je nou? Dat wij het voor je gaan doen?
Forget it! Sucker^2
je mag er trots op zijn dat je admin bent... op deftige php site's word je niet uitgescholden door de leden, en dus zkr niet door de admins :@
wat een niveau hoor hier... is ook de laatste keer dat ik hier een bezoekje breng
Wie de bal kaatst, mag em terug verwachten...
En als je toch enkel komt om nog wat ruzie te maken, zullen we je al zeker niet missen... Neem ineens ook al je vriendjes mee...
PHP hulp is een forum waar mensen hulp kunnen krijgen over php. Zij moeten dat nog steeds doen.
Wij zien hier niet van die mensen (De admins) in ieder geval die hier geen kant en klare scripts gaan maken. Wij doen hier alles voor onze plezier en niet omdat wij dit moeten.
Zelf ken ik die hele scoure/syntax van action script niet.
Hoe kan ik hem dan helpen? Wij zijn hier alle maalmet een achtergrond met PHP we maken websites waarvoor misschien wel bedrijven voor ons zelf. Maar zeker geen site over flash en laat staat action script. Waarom moeten wij alles bedenken ipv van de vragen steller het gewoon probeer. PHP leren kun je niet in een dag leren. En dan ook nog leren uit een boek. Die boek geeft je de basis. Maar PHP is meer dan alleen uit een boek. Het gaat ook om infinitief je bent en hoe je kan om gaan met problemen....
Als ik mensen help. Geef ik ze een idee hoe ze het moten oplossen. Niet de oplossing verpakken in een kan en kare script nee zoek het zelf maar uit. Een docent doet dan ook niet. Die geeft je een idee maar je met het dan nog zelf in de pratijk leren/toepassen. Dan pas leer je goed en snel...
Ik vraag ook helemaal niet om een kant-en-klaar script :s Ik kan best wel PHP, ik wil gewoon weten met welk principe je zoiets bouwt? Reguliƫre expressies? Zoja, waarop moet ik gaan controleren? Zo nee, met welke methode ga ik dan te werk? Ik mag dan mss een Belg zijn, maar daarom ben ik niet lui hoor, ik kan gerust zelf wel opzoeken, ik vraag gewoon een start. Ik 3 jaar ervaring met PHP, dus PHP leren is ook niet nodig... Dus, zoals je het zo mooi zegt: geef dan een idee hoe ik dat aanpak? Want mijn grootste probleem is ook dat ik geen actionscript ken en er dus de structuur niet van ken.