Erik schreef op 02.11.2007 17:32
[quote='wes schreef op 02.11.2007 13:43']erik kom je op de motoaaaaaaaaor?als het weer een beetje meezit wel :P
gratis parkeren moet wel lukken :P[/quote]
Bij Wes in de achtertuin :)
Link gekopieerd
Om teleurstelling voor te zijn, ik kom dus niet, ik ga het nooit meer redden! Ik had anders al onderweg moeten zijn...
Veel plezier toegewenst!
Edit: Mijn Nederlands wordt er ook niet beter op...
Edit 2: het wordt nu wel heel erg met de typoooos
Link gekopieerd
pgFrank schreef op 02.11.2007 17:37
Om telleurstelling voor te zijn, ik kom dus niet, ik ga het nooit meer redden! Ik had anders al onderweg moeten zijn...
Veel plezier toegewenst!:'(
Je hebt altijd mensen die op het laatste moment een smoesje hebben he ;)
Link gekopieerd
MENSEN TOT MORGEN 12:30 STATIONSHAL!
mocht je het niet redden of het niet kunnen vinden PM me voor mn nummer
cu @ morgen
Link gekopieerd
Voorstel: volgende PHP uitje in Rio de Janeiro?
Link gekopieerd
Haha,, ik kom morgen wel, maar ik en jan en mebus, en die andere jongen, gaan dacht ik vrij optijd weer naar huis, want jan moest vroeg thuis zijn, en ik ook, (moet die avond achter de tap staan met een feest van de PartySquad, dus dan heb ik weer geld. :P
[edit]
en kan 50 EU lenen van me mammie, voor morge :P
Link gekopieerd
Jan Koehoorn schreef op 02.11.2007 18:20
Voorstel: volgende PHP uitje in Rio de Janeiro?Goed plan! Ik stem voor.
Tuin met zwembad, grote bbq en koelkast voor het bier. Lijkt mij een ideale setting.
Link gekopieerd
kenne we niet jou hele tuin met zwambad bbq en koelkast vol met bier naar het strand verplaatsen?
Link gekopieerd
En we kunnen allemaal in de auto van jan?
edit:
je bent popijopi frank. Komt dat door je volle snoepjes zak. Snoepjes en programmeurs dat wilt wel, maar voor velen alleen van 1 kant.
Link gekopieerd
Moi heeft een nieuwe pin-pas^^ ik ben morgen 9 over half 10 in alkmaar als de trein van 7 over 9 neem:-) En nogmaals niet alkmaar noord xD
Hmm ga vanavond nog even beltegoed kopen bij de appie xD hmmmm
Link gekopieerd