Lijkt me duidelijk genoeg zo:

zaterdag 3 november dus!
[edit]Even verplaatst naar het adimin/mods forum aangezien niet iedereen de koffiehoek in beeld heeft.[/edit]
och hede,
ik heb m'n eerste officiele waarschuwing,
en dat zo vlak vor t uitje.
mag ik nog wel komen?
nico schreef op 02.11.2007 19:31
officieel dan, het heeft nooit stadsrechten gekregen.
En geven stadsrechten vandaag de dag dan aan of een stad ook echt een stad is?

Grote kans dat de grootste steden van deze wereld dan geen stad zijn. Lijkt me een beetje een achterhaald concept, stadsrechten... Hoezo oudbollig?
pgFrank schreef op 02.11.2007 19:58
En geven stadsrechten vandaag de dag dan aan of een stad ook echt een stad is?

Officieel wel ja,
want we gingen bij de gemeente navragen, en die zeiden ook dat ze oficieel geen stad waren omdat ze geen stadsrechten hebben, maar in de volksmond mag het wel een stad worden genoemd.
nico schreef op 02.11.2007 19:53
och hede,
ik heb m'n eerste officiele waarschuwing,
en dat zo vlak vor t uitje.
mag ik nog wel komen?

Me to... Ik kom gwoon xD Jan is veel liever als Jason vind ik^^ *Slijmt*
nico schreef op 02.11.2007 20:03
[quote='pgFrank schreef op 02.11.2007 19:58']En geven stadsrechten vandaag de dag dan aan of een stad ook echt een stad is?

Officieel wel ja,
want we gingen bij de gemeente navragen, en die zeiden ook dat ze oficieel geen stad waren omdat ze geen stadsrechten hebben, maar in de volksmond mag het wel een stad worden genoemd.[/quote]
Dit zegt de Vandale:
stad (de ~, steden)
1 grote plaats met een centrum en samenhangende bebouwing, ingedeeld in straten en wijken

Dat geneuzel uit de middeleeuwen is echt achterhaald hoor, ook al wil niet iedereen dat geloven. Hoe denk je bv. een stadsmuur om een steden als Mexio Stad, São Paolo of Rio de Janeiro te zetten? Die groeien harder dan dat jij je muurtje kunt bouwen!

We raken erg offtopic...
inderdaad... Zo ik kan nico eigenlijk de schuld geven dat ik ook een waarschuwing heb gekregen xD Want ik zij alleen maar de waarheid over Den Helder^^

Hoe moet ik het anders zeggen? Er wonen hier heel veel zwarte mensen? Of word dat ook al racistisch opgevat?

Net zoals negerzoenen xD die nu anders heten.. En de Joden koekjes dan?!

Oke dwaalt af.. Had zin in want vind die waarschuwing die aan mij en nico gegeven is nergens op slaan.. Kom op xD wanneer is die Jason nouw online? eens in de euhhh 2 maanden ofzo? Denk dat zijn reputatie nog erger is als die van wes.. Ja sorry Wes je bent niet de ergste meer vanaf nu op deze forum.. Na ja vonden de andere van je ik niet^^ ik loop gewoon mee..

Oke Oke ik kap^^ Hmmm met Hoofdletter zinnen opbouwen is leuk xD moet vaker doen^^

En die dakjes moet er minder vaak tussen stoppen...

Oke nu afwachten wanneer m'n reactie word ge-deleted..

Haha

[edit]oke gaat verder xD heb blikje energy drink op.. Daarom al de spelfouten.. na ja genoeg mensen weten ook dat een splaakgeblek heb zo xD of niet?:O Oke wat ga ik er met m'n volgende edit bij zetten? Watch the story on www [dot] phphulp [dot] nl! topic: PHP uitje datum of kom morgen gewoon naar het uitje xD[/edit]

[edit]Oe deze reactie moet ik ergens opslaan voordat ie verwijdert word xD[/edit]

[edit]Negeert vriendin[/edit]

O ja waarom worden er geen reacties gepost?:O Lezen jullie nouw zo sloom? xD

[edit]OMG xD deze reactie ga ik opslaan^^[/edit]

[edit]Oke Hoe lang gaat deze reactie worden? xD Hmmm verzinnen jullie nog eens wat extra's voor me xD[/edit]

[edit]O ja ben gestopt met m'n vriendin te negeren hoor^^ Heb nog wel een hart xD na ja hart.. Hersenen dan.. Die maken die vieze stofjes aan..[/edit]
Mebus verveelt zich
Robert schreef op 02.11.2007 20:41
Mebus verveelt zich

Hmmm denk ut wel ja xD Hmmmmm

[edit]Hebben we morgen teminste ook nog iets leuks om over te praten: Mebus die zich verveelde en dit uite op phpulp xD[/edit]

[edit]Oe ik jaag de mensen weg denk^^ Of iedereen gaat alvast slapen voor die lange dag morgen xD[/edit]

[edit]Oe bas is online xD Nu ben bang:| Oke kijken wnneer ie actie onderneemt en mij nog een waarschuwing geeft^^[/edit]
@Mebus: Je hebt je lol weer gehad. Zullen we nou weer ontopic gaan? Bedankt.

Reageren