Lijkt me duidelijk genoeg zo:

zaterdag 3 november dus!
[edit]Even verplaatst naar het adimin/mods forum aangezien niet iedereen de koffiehoek in beeld heeft.[/edit]
wat positief Kalle. Ben ik niet van je gewend ;)
Ziet er uit alsof jullie goed gezopen hadden ;-)

Wie is Janus?
Jannetje natuurlijk.
wes schreef op 03.11.2007 20:55
twas gezellig mensen :)

wie nu nog mn echte naam weet krijgt het volgende uitje weer gratis bier en eten op arjan zn kosten

Ik ben uitgesloten van deelname zeker?
Jason de Ridder schreef op 04.11.2007 14:39
Ziet er uit alsof jullie goed gezopen hadden ;-)

Vooral Erik ws vlgns mij nog al onder invloed
Zo, dat was mij een dagje wel... Voor ik thuis was werd het iets over half 5... Foto's komen vanzelf, ik ben gaar en net nog met mijn duffe kop gecollecteerd bij FC Utrecht.

Afin, ik had bij het wijnhuis geen zin om met zoveel man allemaal kleingeld bij elkaar te schrapen. Normaal maak ik met mijn vrienden gewoon een pot of, zoals in dit geval, betaal ik de rekening en regelen we het later wel. Zoveel vertrouwen heb ik dus in jullie ;).

5x Cappuccion 1.90
25x Amsterdammer 1.95
1x Cassis 1.80
3x Coca Cola 1.80
3x Wit Bier 2.75
4x Tostada 4.50
1x Hawai 4.00
1x Makreel 4.50

Mijn bankrekening nummer is 42.47.05.362, te Amersfoort. Mijn naam is Arjan Kapteijn, maar dat mogen duidelijk zijn. Heb je geen internet bankieren? Stuur ff een PM. Mocht je gelijk wat willen doneren voor het goede doel, tel er dan jouw bedrag bovenop en zet dat even in de beschrijving dan zorg ik ervoor dat het bij de Henzenrunners terecht komt :).
van mij had je al gehad \o/ (das voor winkie included + 1e rondje), hou je nog over ook

wie heeft btw in de dokter alles afgerekend? of is echt iedereen maar gewoon weggelopen?

kalle je stond ook echt op het meest kansloze plekje van zwolle in dat 2e filmpje, maarja dan nog twas idd erg rustig voor een zaterdag

@nico, close but no sigar :)
Het was weer super gezellig, altijd leuk om te kijken wie er allemaal achter het scherm zitten.

Arjan ik had het meteen dat we buiten stonden het geld gegeven.

Volgens mij hebben een paar mensen een rondje gehaald in de doctor, de volgende keer doe ik wel een rondje.
Ik was pas om 6:45 in Den Haag en ben daarna direct naar Medisch Centrum Haaglanden gegaan. Daar hebben ze me intensief gepijnigd met alcohol in een vleeswond en lekker hard er overheen schuren. Moest bijna tetanus maar val nog net binnen de vorige (10 jaar werkzaam). En ik kwam om 8 uur pas eindelijk aan waar ik wilde zijn (bij m'n vriendin). Kortom: een heel erg goede dag/nacht geweest.

Ik wil vooral Arjan bedanken voor de tour door Amersfoort en alle tanga's die hij daar regelt, en ik wil iedereen er op wijzen Arjan nog terug te betalen (ik krijg eigenlijk zelf ook nog van iedereen 2 euro ofzo voor het eerste rondje bij het poolen, maar geef dat ook maar aan Arjan)

JULLIE MOETEN ARJAN TERUGBETALEN

Reageren