Zo, dat was mij een dagje wel... Voor ik thuis was werd het iets over half 5... Foto's komen vanzelf, ik ben gaar en net nog met mijn duffe kop gecollecteerd bij FC Utrecht.
Afin, ik had bij het wijnhuis geen zin om met zoveel man allemaal kleingeld bij elkaar te schrapen. Normaal maak ik met mijn vrienden gewoon een pot of, zoals in dit geval, betaal ik de rekening en regelen we het later wel. Zoveel vertrouwen heb ik dus in jullie ;).
Mijn bankrekening nummer is 42.47.05.362, te Amersfoort. Mijn naam is Arjan Kapteijn, maar dat mogen duidelijk zijn. Heb je geen internet bankieren? Stuur ff een PM. Mocht je gelijk wat willen doneren voor het goede doel, tel er dan jouw bedrag bovenop en zet dat even in de beschrijving dan zorg ik ervoor dat het bij de Henzenrunners terecht komt :).
Ik was pas om 6:45 in Den Haag en ben daarna direct naar Medisch Centrum Haaglanden gegaan. Daar hebben ze me intensief gepijnigd met alcohol in een vleeswond en lekker hard er overheen schuren. Moest bijna tetanus maar val nog net binnen de vorige (10 jaar werkzaam). En ik kwam om 8 uur pas eindelijk aan waar ik wilde zijn (bij m'n vriendin). Kortom: een heel erg goede dag/nacht geweest.
Ik wil vooral Arjan bedanken voor de tour door Amersfoort en alle tanga's die hij daar regelt, en ik wil iedereen er op wijzen Arjan nog terug te betalen (ik krijg eigenlijk zelf ook nog van iedereen 2 euro ofzo voor het eerste rondje bij het poolen, maar geef dat ook maar aan Arjan)