Lijkt me duidelijk genoeg zo:

zaterdag 3 november dus!
[edit]Even verplaatst naar het adimin/mods forum aangezien niet iedereen de koffiehoek in beeld heeft.[/edit]
als je dan niet om 2 uur weg bent :)
Jan Koehoorn schreef op 03.11.2007 20:58
Was zeker gezellig! Volgende keer in Alkmaar he ;-)

Ik hoop het^^ kreeg last van m'n kont na die 2 uur in de auto gezeten te hebben xD × 2..

+ dat nico het beste plekje had in de auto! heen en terug zelfs... Pfff
kwestie van afdingen

opdagerts:

mebus
jan
nico
sander
wes
winkie
jacco
arjan
kalle
phperik
robert
rdnl
jaccoznchick

afweterts:
bas
deiman

verslaperts:
erik

:)
Oe Oe sta eerste op wes z'n lijstje^^ Wes:O Heb je m'n leuke post ('s) al gelezen op pagina 7? xD
Jan Koehoorn schreef op 03.11.2007 20:58
Was zeker gezellig! Volgende keer in Alkmaar he ;-)

Het was zeker heel erg gezellig.
Alkmaar is ook een mooi plekje om het houden, en dan bier bij jou?

[edit]
mebus schreef op 03.11.2007 20:28

[edit]Heb m'n eerste domein geregistreerd^^[/edit]
Bij webreus?[/edit]

[edit]Was ook pas 19.45 uur weer thuis... stomme wachttijden en tussenstations[/edit]
@Robert, bij webreus ja:-) Jij host daar toch ook?
Inderdaad
Robert schreef op 03.11.2007 21:20
Alkmaar is ook een mooi plekje om het houden, en dan bier bij jou?

Bier bij mij :-)
wes jou naam is Arfid.
jah arjan,,
dat gaat je geld kosten hea :P
Arjan, PHPerik en ik zijn nog tot half 5 vannacht in Amersfoort geweest waar we continu bier, whiskey, amaretto en shotjes tequila hebben gedronken. Zelfs in de trein zwolle -amersfoort bleef de alcohol niet achterwege. Om 4.34 pakten PHPerik en ik de trein naar Amsterdam waar ik in slaap was gevallen, maar erik mij wekte op het juiste moment. Hij moest nog naar Den Haag en had een flinke snijwond in zijn hand waar het vlees al een beetje naar buiten kwam - ja dat is waar).

Was nog hartstikke gezellig. Overigens de meeting zelf was ook zeer geslaagd. Volgende x met zijn allen afterpartien (bij janus ofzo).

De mazzel. Fotos zullen we snel komen ik ga er ook een paar neer zetten denk ik.

Reageren