ben een beetje aan php-en/html-en geweest en het resultaat is www.spoorcontact.net

wat jullie ervan?

en geen onzin erop zetten aub :D

BuNNy Edit: Even linkje klikbaar gemaakt ;)
Contrast is een beetj erg hoog. Helemaal die oranje balk is te fel. Voor de rest is hij lekker stak en simpel? Vraag me alleen af of het wat word...
Leuke site. Enige opmerking: het logo kan mooier. Het is nu een hele simpele tekst. Probeer deze een wat te vervraaien.

Jelmer
Als ik eerlijk ben:
Voor een beginner: Mooi begin;
Voor iemand die al wat verder is: Gewoonweg lelijk

de achtergrond kleur is niet mooi, het contrast tussen kleuren is niet mooi, de kleuren passen niet bij elkar..
Ofterwijl:
Kies een paar kleuren die beter bij elkaar passen :)..
Dan is het denk ik al veel mooier

De heade rkun je misschien ook mooier maken, een trein erin, of zoiets..

en hier mis ik een heel stuk layout, er is alleen een vak, header etc zijn verdwenen..

Ook bij het toevoegen vind ik het onduidelijk welk select vak bij welke omschrijving hoort (TIP: mss een kleine border? of bij de omschr. valign="top")

voor de rest gaat het wel..
een 6sje..
Op zich een leuk idee... Wellicht kan je er een community van maken: MetroContact, TramContact en BusContact. Ja sorry, maar ik ga nooit met de trein.. :)

Annyway, wat aandachtspunten:
- Eerste pagina, 'laatste oproepen'. Kijk even met mysql_num_rows() (of een vergelijkbare) of je wel resultaten hebt. Zo niet, laat die box niet zien.
Nu krijg je er fouten door, bijvoorbeeld als men op bekijk de foto klikt.
- Datums op de website zijn Engels, kan je daar niets Nederlands van maken? Dit staat nogal 'on-af'.
- Bij aanmaken van een advertentie zou ik die oranje tekst boven de <input>'s doen. Dat verhoogt de duidelijkheid.

Erg veel meer kan ik niet verzinnen. Je hebt controle op je formuliervelden, dat is goed.

Nou.. ben benieuwd naar de community, want MetroContact zou me goed uitkomen.. ;)

Elwin
Bedankt jongens!

Over die kleuren ben ik het inderdaad zelf ook niet tevreden dus als iemand een goeie tip heeft over kleurgebruik hoor ik het graag! (zelfde geldt trouwens voor het logo).

En die datums vind ik ook lastig in PHP dus daar wil ik nog aan werken!

Maar in ieder geval bedankt voor de feedback, maar eens kijken of ik er nog mee aan de slag wil!

De site was meer een testcase voor mezelf!
Kvind het wel een leuk idee, (zeker voor contactgespoorden :P) maar ik zou óf je content in het midden van de pagina (browser) plaatsen, of van de hele pagina gebruik maken dmv percentages of zo.
Daardoor krijg je meer het idee dat je site af is en dat er wat te zoeken valt.
het is een beetje klein, je hebt zeg maar een klein vierkantje op je pagina en dat was dan de site...

1) maak het wat grooter
2) maak hem wat mooier, logo gaat nog wel alleen de kleuren zijn niet zo geweldig
het was een tijdje geleden dat ik hier een mening vroeg. Ik heb e.e.a. aangepast. Hoe lijkt het zo?
Ik vind het persoonlijk niet zo mooi... Te veel kleur enzow.... Ik ben een beetje simpel, en zow bouw ik mn websites en scripts ook..:) maargoed, wat Jorik zei:

Voor een beginner: Mooi begin;
Voor iemand die al wat verder is: Gewoonweg lelijk

ben ik het redelijk meej eens..!!
Lay-out en design vind ik niet erg mooi, maar de technische kant ziet er goed uit!

Reageren