ben een beetje aan php-en/html-en geweest en het resultaat is www.spoorcontact.net

wat jullie ervan?

en geen onzin erop zetten aub :D

BuNNy Edit: Even linkje klikbaar gemaakt ;)
mooie kleurkeuze oranje - zwart van die berichtjes (y)
Leuke site, goed idee.

Alleen vind dat je header plaatje beter kan. Ook vind ik het mooier om onderscheid te maken tussen achtergrond en site.
Ik vind het te fel. Als je de tekst wil lezen wordt je duizelig. Vooral die oranje blokjes.
Waarom gebruik je javascript om de laaste reactie berichtjes te plaatsen?

Kleuren, wat ieder ander ook zegt vind ik persoonlijk toch wel aantrekkelijk, niets mis mee. Alleen mag de pagina nog wel wat naar het midden. En ik vind het ook een beetje jammer dat als ik een subpagina bekijk (bijvoorbeeld de pagina 'toevoegen') dat ik dan geen balk meer rechts krijg, ik heb het idee dat er dan iets mist, dat hij nog niet helemaal af is.
Ik stel voor dat je voor de indeling van je site iets in de buurt van de ns gaat zitten. Oranje, Gele en witte vlakken. Kleuren lijken redelijk op elkaar en geven geen enorm contrast. Eventueel wat donkere (rood? Blauw?) aan details, zwarte tekst stel ik voor.

Je photoshop effecten vind ik niet erg stoer. Het links uitlijnen is ook niet alles.

Grtz,

Arend
Nou, ik heb de site uitgelijnd en de kleuren ietwat aangepast. Wat vinden jullie nu?

Reageren