Door
harry
op 18-12-2004 22:37
gewijzigd op 17-04-2005 09:07
2.891 views
hallo
ik heb voor mijn broers een website gemaakt.
mijn allereerste website,met word in mekaargezet.
aangezien ik nul komma nul verstand heb van website building ben ik toch benieuwd naar jullie mening.
ik heb even iets verder gekeken..
je formulieren werken niet lekker..
elke pagina heeft een nieuw layout waardoor je site heel onverzichtelijk wordt...
verder is het als het je eerste website is vind ik hem niet heel slecht ofzo..
maar het kan idd veel beter..
dit is wel leuk maar leuk voor kleine kindjes ofzo met tijd teveel.. (mijn mening)
Om eerste website te zijn, vind ik dat deze er toch wel door kan.... Doch het muziekje irriteert mij ;)
En uiteraard staan er ook wel wat typos op, dus je zal nog werk hebben om ze te verbeteren... Nog veel succes ;)
Voor een eerste website is het goed maar even wat punten waar je op moet letten.
Die iframes zijn irritant op sommige pagina's zie ik er all drie op een rij en als je wil scrollen dan is dat afwisselen erg irritant.
2. Niet echt mooie opmaak en erg simpel.
3. slordige indeling
verder moet je mooie plaatjes hebben bijvoorbeeld versierde buttons en elke pagina moet de zelfde layout hebben. Het moet heel netjes en simpel blijven net zoals bij php hulp.
Maar mijn eerste site zag er ook zo uit.... dus komt wel goed.
beetje zwart en eentonig vind ik het...
en maak er wat meer beweging in, in het menu ofzow kan makkelijk emt een onmouseover...
?
Onbekende gebruiker
19-12-2004 10:32
Het lijkt wel een beetje op mijn eerste website. En die van vele andere mensen die ik ken. :-)
Maar het is goed genoeg voor een eerste poging. *Ik zou (veel) minder animatie erin.
*Ook een vaste layout is denk ik beter. (TIP: Werk met CSS, dan heb je al een veel vastere layout).
*Het menu valt een beetje weg. Hier kan je denk ik beter "knoppen" van maken.
*De achtergrond kleur zou ik houden want dat past denk ik wel goed bij het thema
*Op sommige pagina's werk je met bruin -> vindt ik wel mooi, zou ik als vast element houden
Suc6 met je loopbaan als Webdesigner
Mijn eerste site had ik ook gemaakt in WORD :oD
En eh, de jouwe vind ik 100X beter ;o)
Tip 1.
HTML leren en met een HTML editor werken en niet Word.
Hou je dan ook onmiddelijk aan de webstandaarden zo dat je website in haast elke browser er goed uitziet.