hallo
ik heb voor mijn broers een website gemaakt.
mijn allereerste website,met word in mekaargezet.
aangezien ik nul komma nul verstand heb van website building ben ik toch benieuwd naar jullie mening.

alle kritiek is welkom,zodat ik deze kan gebruiken .
www.ttkclan.glow.nl
HTML leren is wel handig ;)

This page is not Valid HTML 4.01 Transitional!
Errors: 71

maar eigelijk helemaal niet heel slecht voor een eerste, maar je moet nog héél véél leren :O
ik moet inderdaad nog veel leren ,dat had ik al gemerkt toen ik bezig was met de site.

het is voor mijn ook een nieuwe uitdaing,en een nieuwe weg die ik in ga .

en door de opbouwende kritiek leer ik ook veel :))
Heel goed, elke dag beter :-)

Om te komen tot een eigen layout kun je het beste even wat site's bijlangs gaan, en kijken wat je aan die site's mooi vindt (kleuren, indeling, grote en style van lettertype's). Je kunt vervolgens als wat je mooi vindt in je eigen layout verwerken.

Jelmer
de opbouw is leuk!!!
maar de layout mag wel wat anders doe dat glow gedoe op de achter grond maar weg is een beetje irri maar voor de rest een leuke site
Niet zo mooi maar toch heeeeeel knap voor de eerst keer vind ik
hallo
daar was ik weer ik heb me al een klein beetje verdiept in html, (wel lastig hoor)
ik heb de site enigsinds veranderd.
en ik moet eigelijk zelf bekennen ,dat het er wel wat beter uitziet ,dacht ik.

ben benieuwd wat jullie er van vinden.

groeten harry
waar is de website ? Enige dat ik zie is brandende tekst, en een ronddraaiende tekst... Kvind geen enter knop ;)
waar dat aan licht weet ik niet
maar ik bekijk de site op een resolutie van 1152 bij 864.
mischien dat het daar aan ligt.
maar ik heb ff de enter link iets hoger gezet,nu moet hij toch echt te zien zijn.
Gevonden ^^
Vind het wel een knappe site, de rollovers zijn wel leuk etc :) Blijven oefenen en je komt er nog ;)
ik wel niuewe website geùmakt

Reageren