Hallo,

Ik ben van plan om domeinen te registreren om daarna door te verkopen. Daarbij moet het voor mij natuurlijk erg goedkoop zijn, dus: weten jullie een host waar je goedkope domeinen kunt krijgen, gewoon op mijn eigen DNS servers.
Het hoeft niet in Nederland te zijn, gewoon zo goedkoop mogelijk. Ik heb al 12Register gevonden.
dubbeltje op de 1e rij
kudtnederlanders
Jonathan over 12register even 1 dingetje, je bent er van op de hoogte dat het een soort pre-paid systeem is waar je (geloof ik) eerst 5000 pleuro op moet zetten voor je er iets mee kan?
12Register zit bij firstfind.nl en die hebben nog steeds hun DNS niet in orde. In mijn opinie niet echt een slimme/betrouwbare keus.
@wes: Ik vat je niet.

@Jacco: Is dat echt zo? Je kan dat toch doen, maar je kan toch ook per domein betalen?

@SanThe: Dat kan mij niet schelen. Ze worden niet om sites op te zetten, hooguit een link dat het domein te koop is.
12Register is Nederlands. Lol.
een domein kost al geen kloot, en dan wil je nog bij een of andere domeinnaamvooreenkwartje beunhaas gaan zitten?

waarom regel je het niet gewoon goed, ipv altijd dat goedkope geneuzel
@Kruidnootje.nl: Inderdaad.

@wes: Oh, ok. Maar ik zoek gewoon een goedkope provider, want als je 100 domeinen hebt kunnen die paar euro echt uit gaan maken.
word dan lekker zelf registrar
zoveel vang je helemaal niet op domeinnamen btw
Jonathan schreef op 21.11.2007 10:14
@Kruidnootje.nl: Inderdaad.

@wes: Oh, ok. Maar ik zoek gewoon een goedkope provider, want als je 100 domeinen hebt kunnen die paar euro echt uit gaan maken.

En wat hebben domeinnamen nou met een goedkope provider te maken?
kan makkelijk maar zorg maar eerst dat je geld heb want als ik het goed begrijp wil jij gewoon domeinen gaan registreren zelf hoste en als mensen persee die naam willen hebben moeten ze jouw overkopen.

als je dit met de juiste sites doet kun je goed binnen lopen. vriend van mij deed dit ook had 150 domeinen had er toen 10 (of 9 ofzo weet niet meer precies maarja ong.) verkocht na 2 jaar maar 1 voor 1500 euro rest rond de 250.

als je al niet de goede namen hebt kun je het schudden.

Reageren