Heb eindelijk van m'n ouders Medion 8828 mogen kopen, aub niet zeuren over dat ik er één moet samenstellen ect. Gewoon antwoord op mijn vraag plz.

Nou rateld mijn hdd doorlopend, echt vaag en je wordt er gek van. Op internet stond dat ik de V//V software er af moest gooien, heeft iemand een idee op dit zal werken en of dit er voor kan zorgen dat er iets niet meer werkt.

MVG, Tommy.
[edit]Heeft niet met webservers te maken.
Hipska[/edit]

Een ratelende HD.. ik denk dat je beter een andere erin kunt schroeven dan dat je softwarematig aan de slag gaat. Daar gaat altijd je peformance onder leiden.
Het is een raar tikkend geluid, andere er in doe ik zeker niet. Dat kost iets te veel, heb net al nieuwe pc gekocht.

Maar denk je dat het kwaad kan dat ik software er af gooi?
waarom zou je hdd een raar geluid maken door de software ? lijkt mu onlogish, of begrijp ik je vraag niet goed ?
Over het algemeen betekent een ratelende hdd een dooie hdd, of een "dead man walking" hdd. Het is slechts een kwestie van tijd voordat je alles wat je erop hebt staan in 1 klap kwijt bent.

Hoe duur is een nieuwe nu tegenwoordig? 80 euro voor 320 gb niet? Nu je net een nieuwe computer hebt gekocht is die 80 euro zo'n klein beetje dat die er ook nog wel bij kan. Scheelt je straks een hoop ellende.
Heb je hem pas net gekocht of heb je hem al een tijdje..
Bel anders is de Medion support zij leveren helen goede support al zeg ik het zelf!
een ratelende HDD kan helemaal niets met je software te maken hebben.
Het probleem is denk ik dat de Dataschijf die erin zit niet goed is uitgebalanceerd waardoor hij niet helemaal mooi rond draait. Ik denk dat je er beter niets belangrijk's op kan zetten want dit is een Qwestie van tijd voordat je schijf er gewoon helemaal mee stopt!
Dat tikken is de lees/schrijfkop die op jou schijft klettert. Ik zou terug gaan naar de winkel of gewoon een nieuwe kopen zoals Jelmer voorstelt.
@tommy

Je harddisk is sheef,krom en lelijk. Oftewel kapot, eventjes een tellefoontje naar de winkel (aldi?). Zal wel weer een goedkoope bagger schijf in zitten?

Edit:

Als je een nieuwe schijf gaat kopen, koop een Western digital. Ik vindt dit echt een van de beste schijfen die er bestaat, ik moet binnenkort ook een nieuwe kopen. (i.v.m ruimte gebrek, waar ik totaal niet van hou)
Zoals Jurgen al zegt het is je lees/schrijfkop en zoals Mitchelp zegt gewoon medion bellen, ik heb een laptop van ze en daar deed de usb niet goed. Dus wat doe ik even bellen binnen 3 dagen opgehaald (wil niet zeggen dat het altijd binnen 3 dagen is) en daarna kan het 3 weken duren, dat zeiden ze tegen mij maar het was al binnen 2 weken terug.

Dus ik zeg bel met die handel. :):)

OH en je krijgt een mooi test rapport terug en alles backuppen, want je krijgt geheid een nieuwe hd erin :P
Bagger service?
Software kan er wel voor zorgen (d8 ik), zelfde als bij een DVD speler of CD.. die kan je harder en zachter later draaien met een proggie..
Kan ook met je HDD, of niet??

Any way, miss dat je je hdd door een chkdsk kan drukken? miss vind hij wat?

Ik heb ook een hardeschijf die scheurt..
Als ik hem opstart staater "Disk Boot Failure"..
Naar een paar keer nog steeds.
Als ik er dan een paarkeer op rag, zodat ik het geluid niet meer hoor.. dan doet hij het nog steeds..

Ook de HDD in de vriezer werkt goed =].

(M'n hdd = 4 kb beschadigt).

Reageren