Heb eindelijk van m'n ouders Medion 8828 mogen kopen, aub niet zeuren over dat ik er één moet samenstellen ect. Gewoon antwoord op mijn vraag plz.

Nou rateld mijn hdd doorlopend, echt vaag en je wordt er gek van. Op internet stond dat ik de V//V software er af moest gooien, heeft iemand een idee op dit zal werken en of dit er voor kan zorgen dat er iets niet meer werkt.

MVG, Tommy.
[edit]Heeft niet met webservers te maken.
Hipska[/edit]

Uhm, er zijn wel van die harddisk docters. Maar of dat werk? Zelf doe ik 1x per maand alles van: "Tune up" erover.

Groetjes.
Als het net een nieuwe pc is kan je inderdaad het beste de support bellen voordat je zelf wat gaat doen, hoort gewoon binnen de garantie.

Wil je toch zelf onderzoeken wat het is, zal je moeten weten wat het merk hd is, in sommige boot cds zoals [google]ubcd[/google] zitten dan tools om te testen of je hd nog in orde is.
Hey,

Ik heb ongeveer het zelfde probleem

Ik heb een packard bell , en als je opstart en aan laat staan draait hij percies zot, hij maakt zoveel lawaai, dit is dan zeker de ventilatie of ?

Er lijd niks van programma's onder , maar het is echt wel niet normaal, en de gast van de winkel zei dat hij hem net had uitgekuist :s

mvg
robin schreef op 16.12.2007 13:06
@tommy

Je harddisk is sheef,krom en lelijk. Oftewel kapot, eventjes een tellefoontje naar de winkel (aldi?). Zal wel weer een goedkoope bagger schijf in zitten?

Edit:

Als je een nieuwe schijf gaat kopen, koop een Western digital. Ik vindt dit echt een van de beste schijfen die er bestaat, ik moet binnenkort ook een nieuwe kopen. (i.v.m ruimte gebrek, waar ik totaal niet van hou)

Ga AUB niet lullen als je nergens verstand van hebt. Waarschijnlijk zit er zelfs een WD of een Seagate schijf in. Dat er op de kast Medion staat wil niet zeggen dat er slechte hardware in zit. Als je contact wil leggen met Medion moet je even mailtje sturen, je schijf opsturen en je krijgt zo een nieuwe.
Jullie weten er allemaal niks van........
Dat ratelen is normaal en komt door VISTA indexering service.
Die scant de hele harde schijf af naar bestanden om deze snel terug te kunnen vinden.
Als Vista eenmaal alles heeft geïndexeerd dan zal het minder worden en scant hij daarna alleen de wijzigingen op je schijf.
Je vindt dan razensnel ook alles op je schijf.
Wat heeft deze PC aan ram? 2 Gig?
Het kan tevens gebeuren wanneer je veel RAM geheugen nodig hebt bij gebruik van zware programma's dat het page file wordt aangesproken er wordt dan extra RAM geheugen op je schijf vrij gemaakt en dus moet de schijf presteren.
Al zou een schijf moeten presteren, dan hoeft hij nog geen tikkend geluid te maken. Wanneer een harde schijf echt aan het "tikken" is, dat is dus wat anders dan "ratelen", dan is er hardwarematig iets mis en zeker niet softwarematig.

Medion pc's zijn over het algemeen degelijke pc's met degelijke/goede hardware, niets meer en niets minder. Degelijk spul.

Maar, Nout zal het echt wel veel en veel beter weten, want hij zegt dat de rest er niets vanaf weet..
/me mompeld iets over ouwe koeien en een sloot

Reageren