Hallo,

Ik ben met iemand een paardenspel aan het maken, maar nou hebben we verschillende dingen nodig.
Op www.advancedhorses.startje.be hebben we een aantal testjes gedaan, en aan de linkerkant zit het menu. Waarschijnlijk komt er ook nog een rechtermenu. Nou willen we hem helemaal automatisch maken, we doen het via www.x10hosting.com. We hebben op x10hosting Php en MsQYL, alleen hebben we niet echt heel veel verstand van. Wie kan het mij stap voor stap uitleggen? Alvast iedereen heel erg bedankt!

Groetjes Linda.
Lees even een aantal tutorials door..
De nieuwe van Blanche is wel een aanrader!
@ Donhertog: Eigelijk allebei, kijk even op onze testsite, daar kan je het menu zien, de kliks zijn nog niet goed :P
linda schreef op 03.01.2008 12:11

@ Donhertog: Eigelijk allebei, kijk even op onze testsite, daar kan je het menu zien, de kliks zijn nog niet goed :P

ik denk niet dat de makers van die spellen die ik trouwens persoonlijk ken daar blij mee zullen zijn.
Eigelijk niet naapen, we willen gewoon zelf een paardenspel maken,en we hebben het menu ook wel zelfgemaakt.
We willen gewoon net als ht en hn een automatisch spel maken.
Je kunt beter zelf iets orgineels gaan bedenken en dat gaan maken. Zo groot als horsetycoon wordt je toch niet, zij waren de eerste namelijk, en zo groot als HorseNation zul je waarschijnlijk ook niet worden.

En als je nog niet zo veel weet van php/mysql, dan ga je het ook niet voor elkaar krijgen om zo'n website te maken.
Oke, maar we kunnen wel iets proberen, we willen zowieso het loginscript auto maken, en helemaal niet andere paardenspellen namaken!
een loginscript staat wel tussen de scripts hier op de site.

Reageren