Hallo,

Ik ben met iemand een paardenspel aan het maken, maar nou hebben we verschillende dingen nodig.
Op www.advancedhorses.startje.be hebben we een aantal testjes gedaan, en aan de linkerkant zit het menu. Waarschijnlijk komt er ook nog een rechtermenu. Nou willen we hem helemaal automatisch maken, we doen het via www.x10hosting.com. We hebben op x10hosting Php en MsQYL, alleen hebben we niet echt heel veel verstand van. Wie kan het mij stap voor stap uitleggen? Alvast iedereen heel erg bedankt!

Groetjes Linda.
Maar ik snap niet echt veel van de database?¿
Is het dan niet verstandiger om eerst rustig PHP/SQL te leren?
Ja, maar ik heb eigelijk iemand nodig die mij het duidelijk uitlegt, misschien via mail hier.
Enig idee hoeveel tijd & moeite daarin gaat zitten? Je kunt het gerust vergelijken met het leren van een andere taal zoals Frans en Duits, dat doe je ook niet 'zomaar' even.
Oke,ik zoek het zelf wel uit, bedankt alsnog iedereen :P
Als iemand me kan helpen mag je altijd mailen!
Als je ergens niet uitkomt dan kun je je probleem gewoon hier posten, dan is er vast wel iemand die je wil helpen.

Direct dat je het even weet:
Bumpen:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen.
Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.
@jonathan

het is een beetje jammer dat je iemand wijst op het bumpen en het zelf ook doet :P

Reageren