Eindelijk is mijn eigen website klaar :P...
Heb het wel gehad met internet explorer... alle bugs zijn er uit na mijn weten. Zie je er nog een? zeg het even. Post je meening ;)
[quote='Gommers schreef op 06.01.2008 19:09']mmh, idd leuk... menu etc gaat via functies. die worden geinclude uit andere files.
[edit]Gedaan,
Maar vind het niet echt mooier... jij?
[/edit]
[quote='Tommy schreef op 06.01.2008 19:29'][quote='Gommers schreef op 06.01.2008 19:09']mmh, idd leuk... menu etc gaat via functies. die worden geinclude uit andere files.
[edit]Gedaan,
Maar vind het niet echt mooier... jij?
[/edit]
Ja..[/quote]
Weghalen?
Over spelfouten.... zo beter :P?[/quote]
Nee..
Edit: Ik bedoel dus NIET weghalen, of het beter is met spelfouten heb ik niet gekeken.
Dan Rommelmarkt, Hoe maak je die streepjes eig. zo snel :p
Ik ben wat nieuwsgierig daar in :p...
mvg
Verder kan je mss wat kijken naar lichtere achtergrond kleur ,!
Ook valt dit op door je kleine content maak hem wat groter door het lettertype niet zo klein te doen.!
Ik gebruik meestal fireworks, het zal vast ook met photoshop kunnen hor.
In fireworks je schets opennen > object selecteren > proporties > texture > Line Diag
de streepjes zie je dan al.. beetje kloten met de procenten etc. dan met de crop tool zo kleinmogelijk uit knippen en s-a-v-é :)
Ik vind het content eigelijk helemaal niet zo klein op een 1024 schermpje. ik gebruik zelf een 1680x1050. En dan lijkt hij klein... klein maar fijn :), bedankt voor je reactie. Over de achtergrond, als ik het lichtermaak vind ik het zo grauw.