:),

Eindelijk is mijn eigen website klaar :P...
Heb het wel gehad met internet explorer... alle bugs zijn er uit na mijn weten. Zie je er nog een? zeg het even. Post je meening ;)

CSS & XHTML gevalideerd op waarschuwing na

http://www.derkgommers.eu
owh oke,

Ik weet wel hoe ik het kan oplossen :P
Maar ik vond het persoonlijk niet zo mooi
Ik vind het persoonlijk sterker als er een aanwijzing is op welke pagina je je bevindt. Is gewoon gebruiksvriendelijker en ik vind het ook mooier.
Als je het pijltje niet mooi vindt daarvoor dan verzin je toch iets anders? Misschien met achtergrondkleur oid. Het is wel jouw site, dus je moet er wel tevreden mee zijn.
Verder vind ik het er goed uit zien.
2 puntjes die ik kan vinden:
De tekst in de footer is slecht leesbaar.
Het contacformulier kun je ook opmaken met css en zonder hulp van tabellen.
Een van de vele tutorials op internet vind je hier.
De aanwijzer, tja, je zou een url kunnen doen.. bovenaan onder de header. Is effe kijken als ik tijd heb :x

En bedankt voor de url. Ik wist niet dat je for="" moest invullen... dus deed ik het altijd met table.
Mooie site. Zeer mooi gemaakt:)

Wat ik een minder puntje vind, is dat de headers gewoon headers zijn van je gemaakte sites. Dat zou ik niet doen...

Mvg,
Jens
Pound it haha :)

@Jan ik kreeg geen reactie :)

Verder Jah die headers is een opmerking die zeker niet over het hoofd mag gezien worden !
Deze website is echt fantastisch!

Heel erg mooi design.

Zou je het erg vinden als ik de opmaak een beetje van jouw website afkijk?

Daar bedoel ik dat blok mee...

Meestal is een blok om de n ltekst einks gewoon vierkant of met allemaal afgeronde hoeken maar bij jou zijn de hoeken alleen boven afgerond en dat vind ik erg mooi.

Mvg
Pepijn

Reageren