Hoi all,

Wanneer men context van een andere site op je eigen site wilt laten zien dan gebruikt men hier meestal een rssfeed van de gewenste site voor,
Maar als de gewenste site geen rssfeed heeft?

Omdat je soms wel een url en patnaam wilt gebruiken die geen acces geeft, zou het dan niet via de bron van wat je op je scherm te zien krijgt kunnen?

Misschien moeilijk vraagje?
Grtx,
Je hebt helemaal gelijk, ondertussen heb ik alweer een vraagje alhoewel het al helemaal niets meer met deze topic in kwestie te maken heeft, namelijk,

1: Waar is de rssfeed van het forum/site te vinden?
2:De zoekaktie op het forum is alleen beperkt tot scripts en tuts of komt het dat ik hier nieuw ben dat ik niet meer zie op m'n schermpje?
(om toch maar weer een beetje terug te komen naar de topic;-))

Grtx,

Blanche schreef op 09.01.2008 20:05
http://phphulp.nl/forum/searchtopic.php

Als je hier vervolgens de zoekfunctie van google gebruikt, wordt door de hele site gezocht. Dus zowel in de tuts en scripts als in het forum.

Je bedoelt dus door de hele site, er zijn neem ik aan toch wel dingen afgeschermt voor google?

Met die rrsfeed bedoelde ik eigenlijk de rssfeed dat phphulp ter beschikking steld ik zag nergens een rsslogo?
Is toch leuke reclame of ...???
Grtx,
Btw, je bent wel vlot met replyen, top! :-)
Mocht je hier en daar een letter missen, sorry, er zit kruimels onder m'n toetsenbordje, ;-(
ming schreef op 09.01.2008 20:16
Je bedoelt dus door de hele site, er zijn neem ik aan toch wel dingen afgeschermt voor google?

Yep, hele site.

Met die rrsfeed bedoelde ik eigenlijk de rssfeed dat phphulp ter beschikking steld ik zag nergens een rsslogo?

Die zijn hier niet.

Is toch leuke reclame of ...???

Wat heb je toch met reclame?

Mocht je hier en daar een letter missen, sorry, er zit kruimels onder m'n toetsenbordje, ;-(

Moet je niet eten boven je keyboard.
Lol Jeej, hij klinkt als dat mannetje uit Southpark wanneer ze wow ofzoiets gaan spelen.. Die heeft ook een paar kruimeltjes op z'n toetsenbord :-P

Anyway, staat al paar keer gezegt hierzo maar je mag gewoon niet iets wegpakken van een ander z'n website, tenzij de eigenaar van de website uitdrukkelijk heeft toegezegt dat jij het mag overnemen.

Reageren