Ha luitjes,

Een paar maanden geleden heb ik al een bericht over Showy.nl geplaats. Destijds was de site gericht tot episode guides van tv-shows. Dit kostte echter teveel onderhouds werk, dat ik over ben gegaan op het verschaffen van lyrics i.c.m. de bijbehorende videoclip.

Je kunt zeggen, 'weer een lyric' site, maar sites van tweedehands auto's zijn er ook al zoveel, over voetbal of een sport ook al. Dus ik ben me er van bewust dat dit ook weer een lyric site is.

Reden van bouwen: meer leren over het bouwen van websites

Tot nu toe gedaan: voorkant gebouwd met wat minor user interactie dingetjes. CMS gebouwd, niet toegangbaar voor jullie ;)

Wat wil ik nog: meer user interaction d.m.v. request lyrics en submit lyrics. Taalkeuze mag niet ontbreken. Verder wil ik in de popup van de videoclip een playlist maken.

Ik hoor het wel wat jullie er aan toe willen voegen.

Groet,

Marijn
Ey thanx Niek,

Handige tips ;)
marijn schreef op 17.01.2008 11:41
@jurgen, mmm de videoclips op youtube zetten is volgens mij ook al niet legaal.

Vandaar ook waarschijnlijk dat die clip hier "no longer available" is ;)

Ziet er verder leuk uit. Je zou bijvoorbeeld in de footer ook nog wat Google Ads op kunnen nemen zonder dat het storend wordt.
Mooi uitgedacht, idd zowel hiervoor werd gezegt , de titel van elk kopje komt niet echt als titel naar voor dus een kleine kleuraanpassing veranderd dit al direct !.

Verder nog veel succes
Ook Herjan en Wouter bedankt voor de tips, iedereen sowieso. Ik had gehoopt vandaag nog wat aan Showy te kunnen doen, maar dit wordt toch morgen avond hopelijk. Het aantal bezoekers stijgt, dus extra motivatie ;) Ik hou jullie op de hoogte :P
Mijn complimenten trouwens voor het design. Ziet er goed uit.
Een klein dingetje: je titel (showy.nl) vind ik niet erg passen. Ziet er een beetje simpel uit, niet echt een mooi lettertype gebruikt. Probeer dit ook wat strakker zodat het meer past in de rest van de site
Ziet er goed uit, complimenten!

Reageren