Je rechten crap links onder is niet goed leesbaar :)
Je flash movie is ook niet echt optimized... :) Die kabels zijn slecht afgewerkt, export op JPG kwali 80 zkr? :)
En als je er toch een flash bannertje in steekt, zou ik er meer mee doen dan enkel wat scrollen :)) Das gewoon verspilling van flash vind ik.... Tenzij je het op het simpele hebt :) Voor de rest, een hoopje beter dan je vorige versie :) Zo blijven doorgaan :D
Wat ik net ook opmerk, bij je menu balk, die stopt ineens... Misschien rechts een lijntje met wat fade effect? Een gebroken afsluiting? :) Of zoals bij je content, die lijn door trekken tot boven... :) Proberen en zien wat het mooist oogt ;)
ik zal het allemaal mee nemen omdat ik nu toch nog bezig ben aan de layout :P
alleen ik ben bezig met het menu en in firefox geeft hij het netjes weer dus een vierkant vak erover heen met een randje. Maar in IE word dat randje bij de normale stand niet mee gerekend.
Je kan het controleren op de site. Ik heb em even aangepast.
Ik zie dat vlak enkel in IE, en niet in FF....
Niet dat ik het erg vind, want persoonlijk vind ik het maar niets.... :-/
- Je hele menu beweegt door dat vlak
- Te donkere kleur
- Etc :)
Aangezien je een flash banner hebt, zou je je buttons hier kunnen op plaatsen... Maar niet iedereen heeft een flash plugin, en dan zou je hele site er aan gaan... Niet goed dus... Proberen om te tekenen in photoshop? En dan on over een andere afbeelding? :) Kan je ook keurige knopjes mee maken :)
Je logo en menu valt weg door die flash. Ook blijft de tekst in dat flash veelste kort staan.
Voor de rest die kabels moeten echt overnieuw, die gloed er om heen ziet er niet uit