Ik ben sinds kort bezig met een nieuwe layout voor www.sitsat.nl

Nu vraag ik je om nog wat verbeter puntjes aan te dragen. ik heb ondertussen al een beter menuutje gemaakt ;)

Marien

edit. oops ik vergat een link te geven naar de nieuwe layout: www.sitsat.nl/nieuw/
het logo en het menu moet juist op de voorpagina wegvallen ;) omdat ik daar juist de aandacht op de flash wil houden. op de andere pagina is deze flash + kabel niet meer te zien.

Ik zal kijken naar die flash ;) inmiddels heb ik hem al weer uitgebreid.

M'n mening wist je al ;)
Maar toch :

Die linkjes linksboven heb je leuk aangepast, doch ( :P ) de blauwe mouseover is niet precies de goede kleur.
De zwarte linktekst verdwijnt er een beetje achter, misschien een fontkleur in de richting van wit?
ik was ook nog niet klaar met het menu ;) idd je mening wist ik al. En voor de anderen: ik heb de flash een beetje aangepast. Wat vind je er van?

Ik ben nu ook bezig met de layout voor de andere pagina's. Dus heb even geduld :P

Marien
Als ik ook nog een hele kleine duit in het zakje mag doen: de kleuren van de kabel kloppen niet helemaal :P
Je flash banner kan beter in GIF... Niet?
Als je er toch niet meer mee doet ^^
@kasper
hoe bedoel je de kleuren van de tabel?

@rafael
ik denk dat de omvang van deze flash in een gif moet zetten dat deze dan toch wat langer laad.
@Marien: allicht ja ;)) Maar als je daar toch een kleine swf hebt, kan je er mss een klein introotje in verwerken.. zou leuk zijn ;)
Marien schreef op 04.01.2005 17:59
@kasper
hoe bedoel je de kleuren van de tabel?

De kabelkleuren zijn normaal gesproken: oranje/oranje-wit, groen/groen-wit, bruin/bruin-wit en blauw/blauw-wit. Jij hebt 2 blauwe, en zo te zien is bij de bovenste blauwe de groene eromheen gedraaid. Dat klopt niet helemaal, maar het is maar een klein detail :)
ik zie het jah :$ ik vond het juist zon mooi plaatje. Ik hoop maar dat niemand het ziet ;)

Verder allemaal bedankt binnenkort heb ik de andere pagina layout af. Dus dan kan je die zien
Tekenen jullie werkelijk zo traag? ^^ "Binnenkort" ^^

Edit: niet slecht bedoelt e ;)

Reageren