Zulke systemen maak je niet zo 123. Maar ze zijn ook wel te downloaden. Ik weet er zo niet een uit me hoofd.
Link gekopieerd
Leuke vergoeding praten we over hoeveel ...?
Dit is een vacature , lees even de regels voor vacatures (1e post vacature subforum) en pas je topic aan.
Link gekopieerd
Op
www.webmensen.nl is een leuk ledensysteem ter download. Een forummodule is er ook voor, los ter download daar.
Link gekopieerd
Vergeet iedereen dat we hier ook een enorm uitgebreide scripts en tuts lib hebben?
Ga eerst hier op de site zoeken
Link gekopieerd
wes schreef op 22.01.2008 11:33
Vergeet iedereen dat we hier ook een enorm uitgebreide scripts en tuts lib hebben?
Ga eerst hier op de site zoeken
Ik kon niks op deze site vinden met een forum erbij erin hoor
Link gekopieerd
nico schreef op 22.01.2008 12:15
www.opensourcecms.com
Daar vindt je het ook niet op. Zoek op google.nl eens naar Ledensysteem + forum. Misschien vindt je dan wat?
Link gekopieerd
PHPnuke en Zoomla zijn leuke alternatieven? Ik ben nadat ik me eerste website in html had gemaakt. verder gegaan met phpnuke. PHPnuke is helemaal aan te passen naar eigen wens en er zijn forums waar ze je helpen met problemen.
Op dit forum kun je informatie zoeken en problemen oplossen
http://www.phpnuke-nederland.com/
let wel op dat je verzie 7.6 met patch 3.1 download. Andere versies worden namelijk om meerdere redenen niet ondersteund door het forum.
Link gekopieerd
staan hier op de site een tiental van zulk soort scripts, dus gewoon zoeken.
Link gekopieerd
php nuke is te geinwikkeld en helemaal voor een community ik wil het wel aan kunnen passen
Link gekopieerd