Hey,

Ik zoek een membersysteem met een ingebouwde forum. Ik heb er een leuke vergoeding voor over.
Het gaat hierbij dus om een game community site
dus

Registren
Inloggen
Profiel
Forum
Admin Paneeltje met nieuws

Graag engels. Maar nederlands is ook geen punt dan verander ik het zelf wel
Ik hoor het graag,
Jesper schreef op 22.01.2008 12:21
php nuke is te geinwikkeld en helemaal voor een community ik wil het wel aan kunnen passen

Je kunt het helemaal naar je eigen wens aanpassen, als je echt dieper wilt gaan en er zelf dingen aan wilt toevoegen of wijzigen moet je inderdaad wel wat verstand van PHP hebben. Maar je kan zelf paginas toevoegen, kleuren wijzigen etc.

Succes :)
php nuke is te geinwikkeld en helemaal voor een community ik wil het wel aan kunnen passen

Je kunt het helemaal naar je eigen wens aanpassen, als je echt dieper wilt gaan en er zelf dingen aan wilt toevoegen of wijzigen moet je inderdaad wel wat verstand van PHP hebben. Maar je kan zelf paginas toevoegen, kleuren wijzigen etc.

maar dan als nog phpnuke is bekend bij de 'gamers' en wil graag met iets nieuws komen
Jesper schreef op 22.01.2008 14:02
maar dan als nog phpnuke is bekend bij de 'gamers' en wil graag met iets nieuws komen

Daar heb je gelijk aan. Je kan ook een systeem laten maken? Of je gebruikt Joomla? Je kan ook een Gratis CMS systeem downloaden. Als je geluk hebt zit er een Ledensysteem + forum bij. Maar ik denk dat je voor de keuze moet nemen om er een te kopen of een telaten maken ;-)
Er staan, op de link die ik poste, zat cms systemen die er leden systeem en profiel en forum en alles bij hebben,
Maar als je niet wilt zoeken, laat het ons dan ook niet doen.
nico schreef op 22.01.2008 15:21
Er staan, op de link die ik poste, zat cms systemen die er leden systeem en profiel en forum en alles bij hebben,
Maar als je niet wilt zoeken, laat het ons dan ook niet doen.

Inderdaad, Göogel zelf eens. En laat ons niet zoeken ofzo. Als je zelf niet de moeite doet om iets fatsoenlijk te zoeken, dan moeten wij het maar doen?

Aanraders:

- PHPNuke
- Joomla
Jesper, hoeveel bedoel je met vergoeding, anders wil ik er nog wel even over nadenken..
TS : blijf on topic , het betref een vacature , dus denken de personen die dit lezen aan geld :d

Jij luisterd/leest de post's van wes niet.

Pas je 1ste reply aan, en dan gaan we aan de slag, je hebt het over vergoeding maar daar is blijkbaar al geen spraken meer van ?

mvg

Reageren