Kheb zojuist even wat zitten knutselen, en ben eigenlijk benieuwd wat jullie ervan vinden.

Ik zit dus vooral te wachten op opbouwende kritiek, of als jullie um al toppie vinden, dan mag je dat ook zeggen ;)

Low quality JPG image (20 KB)
dat by sh4d3h is een beetje raar met die witte randjes erom heen (kan met de low quality te maken hebben ;)), en van onder heb je horizonytaal een grijze balk en dan gaat daaronder het blauw verder dat vind ik ook niet zo mooi.

Verder vind ik hem wel "toppie" ;)
Hehe, dat is door die low qualty ;)
Ennuh, dat hoort er niet bij :P

Edit: Zo beter?
dan vind ik hem toppie :)
Oer lelijk.

Te donker.
Meer een standaard beginner layoutje :)

Nee ik vind het niets :/
Te donker?
Hoezo dat?

Niet alle sites hoeven pijn aan je ogen te doen :P
Mitch: Ik weet dat je opbouwende kritiek vroeg, maar toch :/ Ik volg Jaap... Het is niet eens een layout, kan je zo getekend hebben in Paint ofzo :/ Simpele layouts kunnen cool zijn, maar deze is net iets té :) Het blauw irriteert me het ergst... Echt zo'n .. IEUW kleur ^^
die bruine balken vind ik maar nix.. staat zo scatchy :)
nano schreef op 05.01.2005 12:40
die bruine balken vind ik maar nix.. staat zo scatchy :)

Het is allemaal grijs met blauw ;)

Rafael schreef op 05.01.2005 12:36
Mitch: Ik weet dat je opbouwende kritiek vroeg, maar toch :/ Ik volg Jaap... Het is niet eens een layout, kan je zo getekend hebben in Paint ofzo :/ Simpele layouts kunnen cool zijn, maar deze is net iets té :) Het blauw irriteert me het ergst... Echt zo'n .. IEUW kleur ^^

Suggesties dan?
Idd een suggestie... Begin helemaal opnieuw? ^^
Rond wat gaat de website draaien?
De banner is een tijdelijke, moet ik nog wat moois van maken.
Ik zie net pas dattik de links ook nog ben vergeten die in de bovenste horizontale balk komen.

Ennuh, waarom opnieuw?
Simpel is het keyword :)

Ennuh het wordt een Hardwaresite, reviews etc ...

Reageren