wat je misschien zou moeten doen is eerst een goede brainstorm sessie houden gewoon met pen en papier!
dan is gaan schetsen wat je wil.. en gewoon heel veel ideeen op papier zetten..
daar komen uiteindelijk de beste ideeen uit voort..
en als je een schets hebt waarvan je echt niet weer hoe je het in PS zou moeten maken wil ik je daar best bij helpen..
wat je misschien zou moeten doen is eerst een goede brainstorm sessie houden gewoon met pen en papier!
dan is gaan schetsen wat je wil.. en gewoon heel veel ideeen op papier zetten..
daar komen uiteindelijk de beste ideeen uit voort..
en als je een schets hebt waarvan je echt niet weer hoe je het in PS zou moeten maken wil ik je daar best bij helpen..
Gebruiken jullie eigenlijk ook zo'n tekenbord wat is aangesloten op de computer? En wat zijn jullie ervaringen daarmee?
Lijkt me vet handig omdat het moeilijk is om een beetje goeie figuurtjes te maken in PS (vind ik dan).
?
Onbekende gebruiker
05-01-2005 23:00
@Kasper
Ik heb er een het is alleen veel moeilijker dan het lijkt. Je raakt je hele orientatie kwijt omdat je niet ziet wat je doet met je pen (op je papier dan).
Het is wel erg handig voor overtrekken, handtekeningen en tekstjes die hand geschreven moeten lijken
Dus je kan eigenlijk beter iets tekenen op gewoon papier, en dat overtrekken op zo'n bord...hmm had er nog niet zo over nagedacht :)
Dacht idd dat het niet zo makkelijk zou zijn om te tekenen zonder dat je iets ziet.
Mitch:
Je gaat al de fout in met "een hardwaresite"?
Wat voor site wordt het precies, wat ga je vertellen?
Aan de hand daarvan kan je bepaalde eisen opstellen (programma van eisen) waar je site aan moet voldoen. Dit loopt van technische eisen tot inhoudelijke eisen.
Je kan vervolgens een paar duidelijke uitgangspunten opzetten voor je site, en tegen die tijd heb al je veel meer om mee te werken dan enkel een beschrijvend woord: "harwaresite".
Je kan je uitgangspunten aanpassen, maar je hebt in elk geval redenen om bepaalde dingen toe te voegen, gebruik te maken van bepaalde elementen in je ontwerp. Daar gaat wat mij betreft ontwerpen om: niet zomaar iets tekenen, alles met een bepaalde gedachte doen.
Niet te verwarren met functionalisme, waarbij alles werkelijk een functie moet hebben.
Het spijt me maar ik vind het ook niet wat. Te standaard en weinig design. Sorry m8!
Het mag simpel zijn maar een design moet toch wel aansprekend zijn. Zo'n design doet me denken aan het Internet tijdperk van een paar jaar terug. In je top banner moet toch grafisch wel iets komen qua hardware (moederbord o.i.d.)