Hallo allemaal ,
Ik ben bezig met FCK editor om die in mijn toevoeg pagina te zetten voor mijn weblog systeem. Hij staat erin alleen geeft hij 2 errors aan die ik wel begrijp alleen ook weer niet waarom hij juist die 2 weergeeft.

Notice: Undefined variable: row in C:\Documents and Settings\Kevichill\Bureaublad\xampp\htdocs\kevin\php\addblog.php on line 24

Notice: Undefined variable: Message in C:\Documents and Settings\Kevichill\Bureaublad\xampp\htdocs\kevin\php\addblog.php on line 27

Line 24 : $index = $row['bericht'];

Line 27 : $oFCKeditor->Value = $Message;

Terwijl ik wel gewoon row gebruik om de gegevens weer te geven ..
Weet iemand deze 2 op te lossen ?
dan moet die van de url dus ../fckeditor/editor/images/smiley/msn/teeth_smile.gif
maken
In fckconfig.js vraagt hij om de config path daar heb ik deze opgegeven :
FCKConfig.CustomConfigurationsPath = '/fckeditor/fckeditor_php5.php' ;

En in fckeditor_php5.php staat dit als basepath :
$this->BasePath = 'kevin/fckeditor' ;
Is dat nou goed of ?

Ja dat snap ik alleen volgens mij staan bij mij de paths goed ...
Ookal verander ik de paths de url in die image blijft het zelfde ... :S
Beste mensen.
Ik heb nu m,n site even op een host gezet van een vriend van mij en hij heefd zijn fckeditor map naar mijn host gezet en we hebbe hem opnieuw geincluded etc.. maar nu gaat hij alsnog raar doen met de paths

http://nightking.nl/cabaretienl/kevin

Wat is er nu aan de hand ?
Probeer wat te spelen met ../ e.d. de verwijzing naar je map staat gewoon niet goed.
Door te proberen lukt het vanzelf wel een keer :)
ja dat snap ik , alleen heb ik dat al gedaan ....
Iemand nog een idee ?????

Bumpen:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.

erm.. niet bumpen.. en dat weet je zelf ook
uh uh .. maar bijna 48 uur wachten is ook niet leuk en ik zelf kom niet verder met het probleem en google valt ook weinig erover te vinden kwa mijn probleem .... dus zou wel eens graag met m,n probleem geholpen worden naar de gouden tip
geduld is een schone zaak
Ontoppic !

Ter info:

Admin :
Bumpen mag na 24 uur, ipv 48 uur zoals je dacht.

En ongeacht of je nu ongeduldig bent, haast hebt of te maken hebt met stress, iedereen wordt hier (in ieder geval door mij) gelijk behandeld, dat houd dus in dat jij ook niet mag bumpen, het zou zonde zijn dat je Topic zou worden gesloten en je weer opnieuw kunt beginnen (wat kost meer tijd?).

Kevichill :
Ligt eraan ... als iemand hier eens zou reageren met verstand van het probleem zou dit sneller gaan maar goed soms nieuwe topic gaat ook wel us sneller ..

Reageren