Weer online, maar wat was er aan het handje? Te weinig koffie?
robin schreef op 28.02.2008 19:31
Niet bumpen Arjen.

Verder vindt ik het wel netjes opgelost, als jullie hulp nodig hebben qua netwerken/ddos. Just mail

bumpen?
Soort van lag veroorzaking dus.

Heeeerlijk voor je hardware.

Hier bump je echt alles bij elkaar :D
Bumping for life ( nog wel een admin )

Phphulp blijft hetn u doen?
Nee, zoals je al eerder had kunnen lezen. Werken we nu via een proxy, oftewel via een verbinding van een andere computer maken we allemaal gebruik van de server.

Is het echt puur gericht op Phphulp, dan zal zelfs de Proxy worden aangevallen. En ligt alles er weer uit, tot we een nieuwe proxy vinden die anti-ddos attack hard en software heeft.

Ik weet niet in welk datacenter Phphulp hangt, maar eentje zonder beveiliging hier tegen. Of deze is verouderd.

Edit:

Proxy is waarschijnlijk: rwhois-prod.arin.net

En die hebben 100% ddos beveiliging in huis.
Arjan is groen ;)
Ik zou echt hellemaal los gaan, ik zou ze hard terug pakken mocht het op een van mij doelen worden losgelaten. :D

Best een kick beroep, server beveiliging
Best lame, ddos... Als het nou de website van ROCZeeland was geweest....
Jan Koehoorn schreef op 28.02.2008 19:16
Ik ben ook de enige online, lijkt het nu. Ik vind de nieuwe phphulp wel veel mooier geworden trouwens ;-)

Ik dacht dat het daarmee te maken had, dat nieuwe phphulp online gezet werd ofzo, maar helaas. Je maakt ons wel nieuwsgierig. Ik zit eigenlijk wel te wachten op de release, maar bas kennende kan het best nog 5 maanden duren.
Tommy schreef op 28.02.2008 20:18
[quote='Jan Koehoorn schreef op 28.02.2008 19:16']Ik ben ook de enige online, lijkt het nu. Ik vind de nieuwe phphulp wel veel mooier geworden trouwens ;-)

Ik dacht dat het daarmee te maken had, dat nieuwe phphulp online gezet werd ofzo, maar helaas. Je maakt ons wel nieuwsgierig. Ik zit eigenlijk wel te wachten op de release, maar bas kennende kan het best nog 5 maanden duren.[/quote]

Dacht ik inderdaad ook eerst, was verdrietig toen ik zag dat dit niet zo was :-(

Naah geintje, was blij dat de website weer online was :')

Maar ben wel ernstig benieuwd naar de nieuwe versie! En de nieuwe mods...
Ik word zeker geen mod, niet serieus genoeg denk ik :P ^^

Reageren