maar wil toch wel windows erbij hebben
maar de ext3 is 30 gb groot ofzo :P
die had ik helemaal gedaan
hoe maak ik die kleiner zodat ik windows ook kan installeren?
of weet iemand een goed programma waarmee het kan?
ik heb btw redhat 9
?Onbekende gebruiker
18-01-2005 13:11
uuhm zooo snelle reactie ;D
jah ik heb een 64 bit processor alllaaangg
meteen bij het begin gekocht. :D
kijk ik ben wel dom maar nog niet zo dom :)
uhm en waarom op 32 bit draaien als 64 bit bijn 2 keer zo snel is ?
En je moet even kijken of het een echte 64 bit linux is, of een extended 32 bits ;)
Je AMD A64 is namelijk een 32 bit CPU met 64 bit extensies, een Intel Itanium is een echte 64 bit CPU.
Dat zou nog wel eens een probleem kunnen zijn :)
?Onbekende gebruiker
18-01-2005 13:19
ik heb de amd 64 3400+ 1mb cash
en het is niet het probleem dat hij niet wil instaleren
ik krijg het installeer beeld niet in beeld ;)
p.s. door al dat geknipper met me oog krijg ik er nu wel een beetje als van :P
Juist.. nu verwacht je nog dat mensen serieus de tijd voor jou gaan nemen om eens je vage antwoorden te gaan zitten beantwoorden?
Neem debian of een ander goed gedocumenteerde distributie, en verwacht wat moeilijkheden die je zult moeten oplossen door zelf dingen uit te zoeken.
"Een hij doet het niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kaniemand me helpen!!!" Is een garantie dat je er zelf niet genoeg tijd hebt in gestoken om uit te vinden wat het niet doet, of wat bijvoorbeeld de foutmelding is, of waarom hij het niet doet.
Zo, nu al drie vragend ie je eerst zult moeten beantworoden voordat je nuttige antwoorden van ons kunt verwachten.
o Lees de slimme vragen tutorial
o neem een goed gedocumenteerde distributie
o Stop whining please.
Zeker met linux zijn vragen al zoooo vaak gesteld dat je antwoord bijna gagarandeerd op internet staat! En je moet gewoon even doorzetten. Als je niet gamed, kan je vrijwel alles in Linux wat je in windows ook kan, en nog beter.
Dat is mogelijk, met het commando ifconfig kan je je netwerkaart configureren. Verder heeft elke distributie een eigen manier om de netwerkaart automatisch (bij opstarten te configureren), kijk dus even in de handleiding van je distributie