Leek me simpel maar:
offerte.php?klik=EK&datum=vandaag

Uitlezen op offerte.php

if (isset($_GET['klik']))
{
$a = trim($_GET['klik']);
}
echo $a;

if (isset($_GET['datum']))
{
$d = trim($_GET['datum']);
}
echo $d;
als ik 1 url variabele meegeef wordt die wel weergegeven, maar met beide variabele dan toont ie alleen de eerste.
Iemand een suggestie? Bedankt en een vrolijk pasen.
Bovendien, probeer eens met print_r($_GET); te kijken wat er nou precies in de url aan GET-parameters zit.
mm Het probleem is dat ik niet de orgineele auteur ben van deze site...dus kom inderdaad voor verrassingen te staan. En ja zolang het werkt verander je het niet! Maar die IFrames zal ik naar jouw advies eens gaan includen.

En inderdaad op de localhost krijg ik de responce "forbidden" als ik een externe pagina probeer aan te roepen. En op de externe webserver geeft ie: Niet gevonden.

Maar die IFrames zal ik naar jouw advies eens gaan includen.
Niet includen maar er volledig uitslopen, dat is mijn advies ;-)
dat zeg (bedoel) ik iframes eruit ....include erin.

p.s. jij gebruikt print_r is dat beter dan echo?

Thanks.
Met print_r() kun je de inhoud van een array op het scherm printen, dat doet dus heel iets anders dan echo. Dat is dus appels met peren vergelijken ;-)
Oh oeps, nou nogmaals bedankt....

Aad
Wat krijg je als je print_r($_GET); uitvoert? Zo kunnen we je probleem misschien oplossen :).
() leeg dus...

in de los aangeroepen pagina zijn ze wel gevuld.
En als ik maar 1 variabele meegeef b.v. ?klik=EK dan komt die netjes door.
Blanche....ik heb jouw include verhaal geprobeert!

Werkt op zich wel maar de foutmeldingen komen netjes op de plek waar ze horen in de pagina... maar de geinclude inhoud van aContent wordt helemaal in het begin nog voor de HTML geoutput.

Enig idee?

p.s. de geinclude pagina heeft geen <HTML><HEAD> enzo
Als je de methode uit mijn voorbeeld gebruikt, zul je alle output die gegenereerd wordt tijdelijk op moeten slaan in de array $aContent (of uiteraard een andere variabele). Deze lees je pas uit op het moment waar je deze inhoud weer wilt gaan geven...

Als de content voor de HTML geoutput wordt, staan er waarschijnlijk echo's in het bestand dat je include. Dat gaat fout, ook die output zul je dus in variabelen op moeten slaan.

Reageren