Hey,

Ik had een klein idee'tje deze heb ik dan ook omgezet in PSD.. Er zal waarschijnlijk nog flash bijkomen maar dat komt later.

Dus ik heb 2 site's maar ik zou gewoon eens willen weten wat jullie van beide vinden. De ene heb ik al eens laten reviewen maar ik wou deze laten vergelijken met de andere.

De 1ste link
klik

De 2de link
blauwe
bruine

Je ziet maar of je reageert ;) zo groot belang heeft het niet.

(@blanche : Nu zie je wat ik dus wou bereiken met vorig topic :p )

MVG
Wouter

(deze zijn verleden tijd ga door naar volgende pagina)
Ik kom er weer eens niet op. Jouw host dynamicdesign.be heeft hetzelfde probleem als firstfind.nl. Geen correcte DNS.
Ik mis het gele, bij de gele maar die is wel mooier dan de blauwe. Alleen bij een "design" website, denk ik dat het niet helemaal is wat een klant verwacht. Die zal bij de website wat meer grafische dingen willen zien denk ik.
(mijn invulling)
bij die eerste denk ik direct: ah gossie, die jongen heeft ook rounded corners gevonden! Knap hoor!

Bij die tweede ga ik voor de blauwe. Ziet er wel aardig uit maar ik ga mee met robbert. Ik ga me direct afvragen hoe goed jou design skills nu wel zijn....

tip: doe even rustig met je shadows en je embosss. dit is een beetje too much bij layout 2
beiden een ramp in IE6 btw
Ik ga mee met de kritiek van Crispijn..

Er blijkt uit geen van je werken dat je aardig wat design skills hebt.
Ik snap nog steeds niet waarom je je website designwouter.be noemt als je design skills nog steeds niet echt super goed zijn, na ruim een half jaar...

Jij bent ook in het echt geen kruidnootje, dus slecht argument
Die blauwe is wat frisser dan de 'gele', maar allebei missen ze iets.
De vergelijking: ze zijn beide lelijk.

bij jou is alles TE.
Te veel kleur verschil,
Te veel ronde hoeken,
Te veel shadow,
Te veel dikke letters,
etc.

Reageren