Ik had een klein idee'tje deze heb ik dan ook omgezet in PSD.. Er zal waarschijnlijk nog flash bijkomen maar dat komt later.
Dus ik heb 2 site's maar ik zou gewoon eens willen weten wat jullie van beide vinden. De ene heb ik al eens laten reviewen maar ik wou deze laten vergelijken met de andere.
Nou, dit is al best prima eerlijk gezegt. Toch zou ik even kijken naar een andere kleur blauw. Dit is wel heel erg baby blauw. Super origineel is ie niet maar hij doet prettig aan.
Maak nou nog eens een pagina binnen deze layout over hoe je je portfolio in gaat vullen. Dan zie je hoe een belangrijk deel van je site er uit gaat zien.
1 inhoudelijke vraag, waarom zet je er "Het designwouter team" eronder als je in je eentje bent? Rolt minder lekker van de tong :P
wie zegt dat ik alleen ben :p
Ik en Koen verschueren ook van phphulp ;) .
en hij wou liefst dat ik de sitenaam niet naar zijn naam changde ;)
hij doet overigens php, mysql en de cms
15:35
Installeren FF 2.0.0.13
15.37
@Crispijn :
Oei , nu zal ik zeer hard mijn hersens moeten pijnigen.
Een zeer lichtgetinte grijze tabel, met thumbnails in en wat uitleg bij elke site.
Maar het is moeilijk te doen als je nog nooit echt een site hebt gemaakt voor iemand anders hé. Het blauw zou je dus iets donkerder tinten ? (deze is uit een pakket Web2.0 Gradients - psdtuts.com)
Ik vind de website er nog een beetje frontpage-achtig uitzien. Probeer het wat professioneler te laten lijken, ga bijvoorbeeld werken met twee kolommen, ontwerp een mooi logo, maak iets moois van je navigatie menu.
Een aantal berichten hiervoor vroeg je waarom het knullig was. Het ziet er gewoon heel erg onprofessioneel uit, en zolang je dat zelf niet ziet vind ik dat je jezelf geen designer kunt noemen.
Voila ik heb inspiratie opgedaan ;)
En heb er een proper modern en goed ogend ding van gemaakt
Nice XD!
Leuke kleuren in vergelijking met die andere 2 (blauwe/bruine) :p ok aan mijn reactie heb je niet veel aangezien iedereen hier vind dat ik geen layouts kan maken maar kvind het toch mooi :p
Sorry dat ik het zeg Wouter, maar je hebt echt geen talent voor ontwerpen. Daarnaast is de website die ik gaf een 'strakke' website, het ademt professionaliteit. Maar sommige mensen vinden dit inderdaad saai.