Een beetje een saaie website qua omgeving. tis dat de teksten het wat leuker maakt alleen weer jammer dat jullie bijvoorbeeld msnnamen niet zelf bedacht hebben:(
[ edit ]
mja ik wil geen zeur zijn of vervelend overkomen, maar heb nog eens verder zitten kijken, maar zag al gauw dat bijvoorbeeld msnnamen niet allemaal zelf bedacht zijn en funny pics niet van jullie zelf zijn aangezien er logo's onderstaan van andere bedrijven/website's. En toch zetten jullie funny-face op het plaatje:S Er is iets wat heet auteurswet 1912 andersgezegd copyrights. na te lezen op: http://www.st-ab.nl/wetten/0037_Auteurswet_1912.htm
ik vroeg me af of jullie toestemming hebben van de des betreffende maker(s):S
ik zie zoiets eigenlijk hetzelfde als het kopieren van iemands website layout(dat is trouwens iets waarvan ik niet denk dat het gekopieerd is).
Maar goed dat is wel weer even genoeg:S er staan iig wel grappige dingen op.
ja over het kopieren kan ik snappen, maar de site is 100 % bedoelt als een grappige site en niet om winst mee te maken oid. Vooralsnog niet in ieder geval.
Ja, het knopje aanpassen en verwijderen moet idd alleen maar getoond worden als je admin bent, ga ik wat aan doen. Maar hoezo 'oudbollig'?
ja over het kopieren kan ik snappen, maar de site is 100 % bedoelt als een grappige site en niet om winst mee te maken oid. Vooralsnog niet in ieder geval.
Maar hoezo 'oudbollig'?
nou ja tegenwoordig als je photoshop oid hebt kan je mooie background images maken. dat zie je hier niet. dit lijkt meer op een website die ze 5+ geleden maakte toen het nog via notepad/kladblok ging.:S
en over dat kopieren: Het maakt niet of het voor commerciele doeleinden is gericht. Wat hier gebeurd is het kopieren van bijvoorbeeld plaatjes en het publiceren daarvan. en in principe is dat al strafbaar.
samengevat staat er is duidelijk vermeld dat: het kopieren van plaatjes, teksten, etc mag vertoont/gebruikt worden binnen bijvoorbeeld een gezin, maar mag niet gepubliceerd worden op/in feesten, boeken, website's zonder toestemming van de desbetreffende maker.
en vervolgens je eigen naam erop zetten (funny-face) is plagiaat.
ik heb dat admin account weggehaald, gebruikte het toch niet. Ik snapte de lol niet helemaal, maar goed. Zou je een ander account ook kunnen hacken, of was dat een utizondering omdat je het wchtwoord wist?