Goedenavond,

Mijn site Funny-face.nl krijgt steeds meer vorm. Daarom zou ik graag jullie reacties erop willen weten. Wat kan er beter/duidelijker/mooier/etc..?

Gr.
Sebas
Fijn dat je het grappig vindt, daar is de site ook voor bedoelt namelijk!

'Bonky' zit niet in het team; iedereen kan stuff toevoegen, en het wordt meteen geplaatst dan. Ik moet nog een check gaan inbouwen, dat mensen ze toevoegen, en ik ze kan controleren, en dat de dán pas geplaatst worden. Komt op de to do list.

Ik snap nog steeds het 'oudbollige design' niet ..

Sebas
hehe, best een leuk sitetje, helemaal zelf gemaakt of....?
dankje, vrijwel alles zelf gemaakt, behalve de inhoud dan, maar dat is hiervoor al besproken ;)

Nog tips waardoor hij beter kan worden?
Een forum, eum, iets waardoor de bezoekers er meer bij betrokken zijn, maak er een spel van, hoe grappiger, hoe meer punten, voor forum etc, dus een ranglijst erbij, van top 10 grapigste members etc?
Mm daarvoor heeft de site nog veel te weinig bezoekers. En daarbij is een heel forum erin zetten écht veel werk. Maar voor als de site wat beter loopt, meer bezoekers, is het een leuk idee, ik zal het onthouden!

Heb je misschien nog andere tips die iets minder werk kosten ;) ?
naja, veel wek is het op zich niet, en bezoekers krijgen is ook niet lastig, als het maar wel erg origineel is, en uitgebri en mooi genoeg. andersis het het niet waard om te bezoeken,

tips dus die wat ik net gaf, andere lay-out is ook leuk, en mensen zien graag resultaat, dus een profiel zou leuk zijn.
nouja, voor mij is bezoekers krijgen vrij lastig, maar ik doe me best. Een totaal andere lay out vind ik ook veel werk, en ik heb niet de tijd daarvoor helaas.

Als ik meer bezoekers krijg, dan ga ik er een profiel omheen bouwen; lijkt me wel een goed idee! Maar eerst maar s zorgen dat ik ook daadwerkelijk meer bezoekers krijg ;)

Andere mensen nog handige tips?
ga samen werken, zoek een partner site? bouw van 2 site's, 1 site, :)

Reageren