Ik ben vandaag bezig geweest met een nieuw ontwerp voor mijn website, en wilde graag wat kritiek horen ( positief en negatief welkom )
op dit moment heb ik alleen 3 screenshots omdat ik alleen nog met photoshop aan de gang ben geweest, dit weekend maar slicen
Het ziet er bestwel goed uit! Alleen dat ene scheve stukje in je menubalk valt een beetje uit de toon bij het rechte, rustige ronde glas.
En hoe komt het eruit te zien wanneer je pagina langer is, meer inhoud heeft dan hij nu kan bevatten? Komen er scrollbars? Rekt hij mee uit? En zo ja, hoe doe je dat met de achtergrond en het semi-transparante glas?
Bij het eerst openen schrok ik beetje van de zwarte kleur, is misschien een beetje te nadrukkelijk aanwezig.
Verder is het kleurgebruik wel oke, de vlaggetjes voor de taal vind ik er erg mooi uit zien. Ook de manier waarop je de login laat zien staat me wel aan.
Als laatst mis ik echter de betekenis van de wereldbol met betrekking tot jouw site?
Hij is een beetje donker, maar het geheel is toch heel netjes.
Ben inderdaad ook benieuwd wat er gebeurt als er veel "content" in staat.
Die vlaggetjes vind ik te opvallend in die donkere achtergrond.
En die "hr" of border daar aan de onderkant van de topbanner vind ik te nadrukkelijk.
Voor de rest een heel mooi stukje! Proficiat.
Ik ben vandaag bezig geweest met een nieuw ontwerp voor mijn website, en wilde graag wat kritiek horen ( positief en negatief welkom )
op dit moment heb ik alleen 3 screenshots omdat ik alleen nog met photoshop aan de gang ben geweest, dit weekend maar slicen
en de de content komt in DIV's met overflow idd, er komt een custom scroller in te staan.
Ziet er inderdaad goed uit MikeY, maar die custom scoller, Firefox enzo ondersteunen geen opgemaakte scrollbar (tenzij je daar bijvoorbeeld een javascriptje voor gebruikt) Alleen in IE kan je de scrollbar aanpassen (voor zover ik weet)