Wat vinden jullie van deze site?..

De oude site is er ook nog, en wel hier.

Graag jullie mening over de site, en dan bedoel ik niet alleen de (best lelijke :P) layout, maar ook de scripting.

Er is ook een CMS bij, te vinden op beheer.trouwvervoerkoetze.nl, maar ik kan geen pass & user vrijgeven ;)..

Het statistieken systeem wat er nu op staat heb ik ff gedownload, moet ik nog ff een fatsoenlijke voor maken.

Graag jullie mening :D..

Link [nogmaals]: http://www.trouwvervoerkoetze.nl
layout vind ik niet mooi
- kleuren
- menubalk

welke scripting moeten wij beoordelen? het ziet er allemaal een beetje basic uit. dat is niet erg, maar wat valt er te beoordelen?
de kleuren zijn misschien niet mooi voor bijv. clansites, of fun sites, maar cker wel voor dit bedrijf. het zit goed in elkaar, duidelijk, snel en overzichtelijk. Ja, ik denk dat dit echt een goede site is voor dat bedrijf!

GJ
Renspro
Kijk even naar je zin: beschikt over drie trouwauto's, u kunt zelf welke auto u wilt huren voor uw

D'r ontbreekt volgens mij een woord

Jelmer
Ik vind de kleuren wel bij het bedrijf passen, alleen dat regeltje onderaan (beheer, stats..) ziet er niet uit. Ook wat meer tekst zou geen kwaad kunnen en no één dingetje:
De links, ik zou ze zelf centeren maar ik vind het er nu niet mooi uitzien.

Trouwens ik vindt het een goede vooruitgang in vergelijking met de oude site
Webmakerij schreef op 17.01.2005 17:48

Trouwens ik vindt het een goede vooruitgang in vergelijking met de oude site

tja ik denk dat iedereen het daar wel mee eens is... ;)
Idd een vooruitgang, doch ik de layout niet knap vind...

Veel té roos... Auto is niet zo mooi uitgesnede, kijk boven "Te koop" en je website begint gewoon in het niets... De knoppen vind ik ook slecht leesbaar...

Maar nu de pluspunten, het is een vooruitgang :P
Tis nmlk niet de bedoeling dat ik je site afbreek ;)
Veel té roos...

Ik vind die kleur wel gewaagd.
Auto is niet zo mooi uitgesnede, kijk boven "Te koop"

Dat is zo.
en je website begint gewoon in het niets...

Rechtmuisknop-> bron weergeven. Er komt toch echt xhtml aan te pas. En bij mij begint de site echt gewoon bovenaan. Niet in het niets dus
De knoppen vind ik ook slecht leesbaar...

Ik weet niet wat voor beeldscherm jij hebt, maar ik kan het gewoon lezen.
Maar nu de pluspunten, het is een vooruitgang :P

Dat vind ik ook.
Tis nmlk niet de bedoeling dat ik je site afbreek ;)

Dat doe je toch.
Dat heet opbouwende kritiek ;)
@Greedy; moet jij me eens vertellen wat ie eraan heeft als je hier enkel pluspunten opnoemt? Dan worden we allemaal 'ja' knikkers, en is een site check onnodig... Je site onderwerpen aan een keuring, is vragen om meningen, niemand zegt trouwens dat je moet luisteren naar wat hier gezegd wordt... Think about it :)
jeetje... sjieke taal man..!!

Reageren