Wat vinden jullie van deze site?..

De oude site is er ook nog, en wel hier.

Graag jullie mening over de site, en dan bedoel ik niet alleen de (best lelijke :P) layout, maar ook de scripting.

Er is ook een CMS bij, te vinden op beheer.trouwvervoerkoetze.nl, maar ik kan geen pass & user vrijgeven ;)..

Het statistieken systeem wat er nu op staat heb ik ff gedownload, moet ik nog ff een fatsoenlijke voor maken.

Graag jullie mening :D..

Link [nogmaals]: http://www.trouwvervoerkoetze.nl
Edit:
Oeps ik keek naar de oude site :p
^^
Ik kan de letters (wat in de menu knoppen staan) niet goed lezen. Ik zou een andere lettertype kiezen.
niemand zegt trouwens dat je moet luisteren naar wat hier gezegd wordt... Think about it :)

En dat zeg jij .

En ik geef alleen commentaar op jou commentaar(mijn mening over de site). Maar smaken verschillen en dat zal altijd een groot probleem blijven in deze wereld.
Njah, ik kan ook weer reageren op jouw comments.. Maar zal het maar laten... Sommigen snappen het nu eenmaal niet ;)
Owkee bedankt..
Ik weet het, mijn designes zijn niet zo best, ben ik gewoon niet goed in, vind het ook niet zo leuk, vind het scripten veel leuker :)..

En het roze zou ik voor een 'gewone' site ook nie gebruikt hebben, maar dan zul je even moeten kijken waar het over gaat: Trouwen.. :P..
opzich wel mooi, en 100% beter als die ouwe want die gaat mn browser niet full screen laten zijn enzo dus dan krijg je gelijk al een 1. :o
mwah layout een 4 of 3, ik vind het echt niet mooi, de kleur de knoppen (geen onmouseover :P) en eigenlijk wat hierboven al is gezegd...
Ik vind het overzichtelijk en de kleur past goed bij de site, en ik vind mouseover nou niet echt belangrijk het kan een plus zijn maar het hoeft niet :)

Reageren