Voor een site voor kinderen zoek ik nog iemand die voor me enkele tekeningen wil maken mag op de computer hoeft niet. Het gaat bijv. om een fototoestel en meer.
nou dat heeft lekker met PHP MYSQL te maken
hij post het gewoon in verkeerde forum
kan gebeuren
ik kan je helaas niet helpen m8
zoek nog even verder
en volgende keer zo'n soort topic in koffiehoek plaatsen
(of hoe dat forum ook heet)
Gerben, ik denk dat het belangrijk is om te vermelden of je er wel of niet een vergoeding tegenover stelt.

O ja.. en ik denk dat er hier niet al te veel goede tekenaars tussen zitten.
Move P&M -> KH

Kun je niet zelf een tekeningetje maken?
Dat lijkt me iig makkelijker ;)
Leuk hoor met copiright!
ach gewoon gebruiken :) tis toch voor prive gebruik en om aan kids te laten zien.. of wil je het ook gaan drukken enzo?
Beste heer Gerben,

Het is dus de bedoeling dat er het een en ander wordt getekend? Stuur me een precieze specificatie via het gegeven e-mail adres en ik zal u vertellen wat ik er wel of niet mee kan doen. En ja, ik kan een beetje tekenen (zoek "marcus rex" op Google en let niet op de rommel :P).

Met vriendelijke groet,

Mark Ricksen
Wtf, is je site 1 grote applet? :s
hahahah! Je heb me wel ff laten lachen :P

"De meeste kinderen wilden amper met me omgaan, daarom begon ik ze waarschijnlijk ook een beetje te haten en probeerde vanwege dit en het stukje pyromaan in me de schuur, waarin al het beschikbare speelgoed werd gestald, in brand te steken. Er was een verklikker die vrijwel direct de boel ging verklappen. Trevor heette hij. In paniek rende ik achter die jongen aan en probeerde hem fysiek te hinderen. Dat gebeurde iets te ruw. En toen moest ik van school af, richting Welterhof (insituut voor psychisch labiele mensen)."
hahah! Is dit echt? hahaha! Ik lag met me hoofd op het toetsenbord van het lachen :D

greetz

Reageren