Door
Gerben
op 17-01-2005 16:29
gewijzigd op 17-01-2005 20:12
457 views
Voor een site voor kinderen zoek ik nog iemand die voor me enkele tekeningen wil maken mag op de computer hoeft niet. Het gaat bijv. om een fototoestel en meer.
?Onbekende gebruiker
25-01-2005 16:01
Aan Legolas:
Inderdaad, het is die url. Bij Google zou je ook "MARCUS REX" als resultaat moeten krijgen, helemaal bovenaan.
Aan Nicky:
Vet hè :P ik ben blij dat dat verhaal nog mensen aan het lachen maakt. Maar het is al een oudere text en als ik die nu lees kan ik er ook gelukkig alleen nog maar om lachen!
De site is echter geen applet maar gewoon een breisel van JavaScript, HTML, CSS, een beetje VBScript en Flash. Er zitten helemaal geen applets in. De bedoeling is om over te stappen naar een host die PHP e.d. ondersteunt, zodat ik er wat leukere zaken in kan bouwen (forumpje erbij ofzo :P).
Ben er wel blij om dat er niet alleen naar de tekeningen wordt gekeken, zoals dat gewoonlijk gebeurt ;)
Best wel een aardige site eigenlijk...wel heftig (vooral de muziek :P).
Maar als je naar Marcus Rex zoekt op plaatjes bij google, krijg je toch zeker niet de tekeningen te zien die jij gemaakt hebt? Plaatje 1 plaatje 2
Dat tweede plaatje is wel een beetje jouw genre he? :P
Nee, dat is niet mijn werk, dat kan ik je
verzekeren. Want als tekenaar ben ik ook heus nog wel een beetje een cultuurbarbaar hahaha :P. Nee, waarschijnlijk kun je mijn tekeningen alleen benaderen via mijn site. Die achtergrondmuziek heb ik overigens ook zelf gemaakt met een oude versie van Magix Music Maker (3.0), Cakewalk 9.0, Nero Wave Editor en een MIDI to WAV converter.
Die muziek klinkt pas echt geinig als je een leuke surround-set met subwoofer erbij hebt :P.