weet iemand wat tegenwoordig de juiste php email headers zijn?
Als ik vanaf een outlook mail met mijn domein dan kom ik wel door de hotmail spamfilter heen en probeer ik het met een php script voor bv activatie mail kom ik er niet door heen. De meeste forums zijn al ver out off date en microsoft veranderd de boel nog wel eens. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
swift mailer werkt niet net als phpmailer. Erg iritant. Ik haat het ook om het wiel opnieuw uit te vinden helemaal omdat het wiel nu rond is en als ik het opnieuw uitvind het waarschijnlijk vierkant word ;).
Ik ga ze gelijk even testen. Ik heb inmiddels al zoveel headers getest. Gmail geen enkel probleem maar hotmail trekt het bloed onder me nagels vandaan. En als je nou zou kunnen zeggen dat mijn hotmail spamvrij is maar dat is zeker niet het geval.
EDIT getest en die werken helaas niet :(. Iemand anders die toevallig met swift mailer ervaring heeft en die op dit moment ook gewoon zonder problemen werkt?
Geen idee, hoef ik ook niet te weten, Swift Mailer zoekt dat wel voor mij uit, ik heb geen zin om zelf het wiel opnieuw uit te vinden.
Ik heb swift toch maar weer eens geinstalleerd maar nou wil hij niet eens me domein uit mailen. Ik kan nu alleen mailen naar het mail adres waar ik vandaan mail
Oke heb hem inmiddels werken maar hij mailt wel naar Gmail en eigen domein maar niet naar hotmail. Daar komt ie niet door de spamfilter heen. Dit terwijl im met mijn domein wel kan mailen naar hotmail vanaf outlook. Werkt swift wel naar hotmail bij jou en welke versie heb je?
Klopt een SPF record is wel handig en het verkomt dat mensen vanuit jou naam kunnen gaan mailen. Maar om door de spamfilter van MS hotmail te komen is een SPF record niet verplicht. Ik kan namelijk wel met mijn outlook mailen (dan staan de headers kennelijk perfect) maar niet vanuit mijn php scripts.