weet iemand wat tegenwoordig de juiste php email headers zijn?
Als ik vanaf een outlook mail met mijn domein dan kom ik wel door de hotmail spamfilter heen en probeer ik het met een php script voor bv activatie mail kom ik er niet door heen. De meeste forums zijn al ver out off date en microsoft veranderd de boel nog wel eens. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Hmm heb het bovenstaande ook even getest, zodra ik als afzender een hotmail adres invul komt het in de spambox als ik een ander domein invul werkt het wel!
Ik gebruik alleen bestaande email adressen van mijn domein. En thijs komt ie bij jou in ongewenst of komt ie gewoon helemaal niet aan?
Bij mij komt ie helemaal niet aan namelijk
// HTML Bericht
$bericht = '
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<html>
<head>
</head>
<body>
test mailtje hier
</body>
</html>';
Wat is bij jou de spambox? Is dat de map ongewenste email of mailtjes die je nooit meer terug ziet?
En welke php versie heb jij? Ik gebruik Wamp en dit is met php versie 5.2.5 en die pikt het niet als ik bij From: \"Test mail\" <".$sAfzender.">\r\n"; neer zet maar alleen maar als ik "From: <".$sAfzender.">\r\n"; geeft ie geen error.
Wat is bij jou de spambox? Is dat de map ongewenste email of mailtjes die je nooit meer terug ziet?
En welke php versie heb jij? Ik gebruik Wamp en dit is met php versie 5.2.5 en die pikt het niet als ik bij From: \"Test mail\" <".$sAfzender.">\r\n"; neer zet maar alleen maar als ik "From: <".$sAfzender.">\r\n"; geeft ie geen error.
Edit:
ik heb inmiddels versie 5.2.6
Er horen ook geen quotes in te staan.
Een goed adres ziet er zo uit:
From: Naam Persoon <[email protected]>
Edit:
ik heb inmiddels versie 5.2.6
Spambox is ongeweste email inderdaad.
Als je het op je localhost draait kan daar het probleem liggen, waarschijnlijk heb je het dan niet goed ingesteld.
Upload het script eens naar een webserver ( als je ereen hebt ) en test hem vervolgens daar even. Grote kans dat het dan wel werkt.
Verander even de 2 variabelen in het bovenstaande scriptje van mij en upload die vervolgens eens naar een webserver.