Wellicht is het een idee om in de volgende versie een categorie als "Betaalde aanvragen" aan te maken. Hier kan men een bericht plaatsen om een script door iemand op maat aan te laten maken.

Om er een leuke twist aan te geven, mag niet iedereen op zo'n topic reageren. Aangezien het toch om betaalde opdrachten gaan, moet er natuurlijk wel degelijk kwaliteit worden geleverd. Wellicht is het een idee om dan ook een karma systeem in te bouwen, waarop mensen elkaar kunnen "raten". Op deze manier kun je dan ook zien of iemand betrouwbaar is ja of nee. Elke maand mag je één iemand een karma punt geven, om misbruik te voorkomen. Verder moet diegene die een karma punt geeft, ook een goede reden geven.

Uiteraard snap ik ook wel, dit systeem is natuurlijk niet 100% maar geeft mensen wel een idee hoe iemand is.

Aangezien Bas nog steeds (en nee, dat bedoel ik zeker niet op een negatieve manier!!) bezig is met de nieuwe versie, is het wellicht nog in te bouwen...

Graag hoor ik ook van anderen de mening hierover, en natuurlijk ook die van Bas en anderen die te maken hebben met de nieuwe versie, wat zij hier van vinden.

Greetz,
Chris H.
Een topic starter mag bij zijn reacties +-en en --en.
Remeysen Thomas :
Deze datum heeft geen belang meer omdat bas op zijn gemakje en alles zeer goed wil maken. Hij wil niet direct een mooi ogend iets online gooien met fouten erin! dat snap je wel hoop ik ?
Ja natuurlijk versta ik dit, ik zou dit zelf niet anders doen. Ik vroeg me gewoon af of jullie al aan een nieuwe website bezig waren of dat het mss enkel nog maar ideetjes verzamelen was.
Neene ;) , voor ideetjes word het stillaan wel te laat. Want bas is eigenlijk al lang bezig
Ik heb misschien nog wel een klein ideetje. Op pchelpforum.nl, kan je zien wanneer er op de topics waar jij op gereageerd hebt is gereageerd. Ik vindt dit een zeer handige functie, om iets op te volgen. IK hoop eigenlijk niet dat dit hier ook gaat, anders sta ik hier wel mooi voor paal. :)
Bas, maak eerst nouw maar de nodige dingen klaar. Dit goede idee kan der later altijd nog in verwerkt worden! Wij willen de nieuwe PHPhulp!

Reageren