Ik voel mij nu eerlijk gezegd wel een volslagen idioot hoor... Ik zou mij willen verdiepen in PHP, maar ik ken er echt nog totaal niets van. En omdat het een schoolproject is, zou ik daar echt wel over willen leren... Is er iemand die mij hierbij kan helpen??
Kijk eens op www.anouksweb.nl.
Hier staan leuke scripts op met een duidelijke uitleg over hoe je ze moet gebruiken. Ik ben me nu 2 weken in deze materie aan het verdiepen, dus ik kom ook net kijken.
Hier heb ik al veel antwoorden gekregen op mijn problemen.
Gewoon wat aan prutsen dan kom je al een heel eind.
succes!!!!
Ik vraag me af waarom deze vragen altijd terug keren... Stel dat je iemand vindt, wat kan deze persoon doen? Je uitleg geven over msn of dergelijk, maar meer niet. Stel dat je hier de tutorials doorneemt, dan lees je toch ook maar enkel tekst? Komt toch op hetzelfde neer?
Besluit: Surf eens rond op deze site, en kijk vol verbazing naar alle info die hier te vinden is.
Wow... is dit even een vriendelijk forum... :s *not*... Het enige deftige antwoord komt van iemand die er zelf pas 2 weken mee bezig is... Ik weet niet hoe jullie daar over denken, maar echt "vriendelijk" komen jullie niet over... Jullie schrikken eerder iemand af dan hem aan te moedigen...
Denk gewoon een beetje na wat je wilt, kijk hier bij de simpele scripts. Als je dan iets hebt van "kuwl, dat wil ik =D" bekijk je hoe het werkt, en hoe je het zou willen. wat je niet snapt zoek je op in de php.net handleiding, leer je ook nieuwe functies ;). Gewoon lekker op ontdekkingsreis gaan en wat aankloten :)
?
Onbekende gebruiker
01-02-2005 17:10
Ik zie het probleem niet. En wie is die persoon die zelf nog maar 2 weken er mee bezig is?
Maar je kan ook eens in de biep gaan kijken naar boeken over PHP
Kan het niet laten om hier toch nog op te reageren:
Je verlangt van ons een vriendelijke reactie, maar je gaat ze sowieso direct afbreken, je kent de mensen hier niet eens, wie zegt dat wij in real life zo niet zijn? en dan neem je zelf zo'n aanvallende houding aan?
Ochja ;) 'k ga stoppen en ik wens je nog veel succes toe ;)