Ik voel mij nu eerlijk gezegd wel een volslagen idioot hoor... Ik zou mij willen verdiepen in PHP, maar ik ken er echt nog totaal niets van. En omdat het een schoolproject is, zou ik daar echt wel over willen leren... Is er iemand die mij hierbij kan helpen??
Grtz
Gunther
?
Onbekende gebruiker
01-02-2005 18:02
Had je dan verwqcht dat wij jouw meteen een cursus PHP gaven in dit forum bericht?
Nou dan zou ik je zeggen: Die zijn als snel 40 p. lang dus te veel om te posten
Wow... is dit even een vriendelijk forum... :s *not*... Het enige deftige antwoord komt van iemand die er zelf pas 2 weken mee bezig is... Ik weet niet hoe jullie daar over denken, maar echt "vriendelijk" komen jullie niet over... Jullie schrikken eerder iemand af dan hem aan te moedigen...
Grtz
Gunther
Hey Gunther,
Ik zit deze topic met een glimlach te bekijken, en die wordt dan opeens weggenomen door jouw bovenstaande reactie.
Daavan bekomen kijk ik toch even terug om de starter van dit topic te zien en hem te beantwoorden, zie ik dat jij dat bent!
Het leven zit vol verrassingen.
Daar ik nu weer een glimlach op mijn gezicht heb na het schrijven van bovenstaande stukje, wil ik graag een antwoord geven op het eerste bericht uit deze topic.
Toen ik begon met php zag allerlei scripts voorbij komen, het lukte wel, maar ik kwam er niet echt uit.
Ik heb toen het boekje "Php in tien minuten" gekocht en deze met plezier doorgelezen.
Sindsdien schrijf ik al mn scripten zelf en gebruik ik dit forum als ik probleempjes heb.
Het zelf schrijven heeft zulke voordelen, je weer precies waar alles staat en kunt t makkelijk terugzoeken.
Ik hoop dat je wat aan mijn reactie hebt, en wees slim en reageer wat aardiger int vervold, daar leer je meer van :)
Je moet het gewoon zelf uitproberen en veel scripten. Er is niet een manier van, ik wil even snel php leren. Je moet het gewoon veel doen. Ik zou zeggen, koop gewoon eerst een boek, lees het door en ga scripten. Dan begin je het echt te leren en kun je op een gegeven moment je eigen scripts maken.
En als je er dan echt niet uitkomt kun je natuurlijk altijd hier vragen komen stellen.
Gunther,
Precies, gewoon doen, als je in het begin een script ziet snap je daar niks van. dus gewoon bij "a" beginnen. Mischien leer je nog deze maand te lopen....
Over de vriendelijkeit van dit forum:
Als je deze vraag stelt op een van de grote forums PHPbuilder, devsched, sitepoint ... krijg je waarschijnlijk helemaal geen antwoord. (of max. een link naar php.net). Ik vind het best knap (en vriendelijk) dat wij je posting zo veel aandacht schenken.