Hey mensen ik heb een news script en nu heb ik een admin sectie die 2 links aanmaakt , namelijk edit en delete :

<a href="<?php echo "newsedit.php?id=$id"; ?>">Edit</a></div></td>

dit is bijvoorbeeld de link voor edit waar $id dus automatisch een nummer is van het newscript .. nu wil ik in plaats van als je op de link drukt dat je normaal naar newsedit.php gaat... dat het in een popup vensterje word geopend .. welke code heb ik hiervoor nodig??

dus die echo en dan?? popup -> newsedit.php?id=$id

Kan iemand me helpen?
Btw: dus die echo is gewoon een link genaamt EDIT .. en als je daar op druk moet hij diepage in een popup in plaats van normaal er heen gaan
Javascript voor zover ik weet :)
maar hoe zet ik dat dan achter die echo??
Als ik een javascript plak krijg ik een error...
<?php

$var = "<p><a href=\"javascript: void(0)\" onclick=\"javascript:window.open(pagina.php',null,'height=400,width=450,status=yes,scrollbars=1,toolbar=no,menubar=no,location=no');\">";

?>

<a href="<?php echo "$var"; ?>">Edit</a></div></td>

Dit moet werken,

cheers
<?php

$var = "<p><a href=\"javascript: void(0)\" onclick=\"javascript:window.open(pagina.php',null,'height=400,width=450,status=yes,scrollbars=1,toolbar=no,menubar=no,location=no');\">";

?>
wrom die <p>???
a href in a href?
Bedank , maar het werkt niet.....

ik heb :
<a href="<?php echo "newsadmin.php?id=$id"; ?>">Delete</a> | <a href="<?php echo "$var"; ?>">Edit</a></div></td>

.. enig idee?
target=\"_blank\" erbij :?
Dit heb ik gedaan:

In mijn document deze code gezet:

<?php

?>

dan in die echo dit : <a href="<?php echo "$var"; ?>">Edit</a></div></td>

als ik uitvoer krijg ik dit : http://mijnsite.com/mapje/<p><a%20href=

Reageren