Ja, ok, code heb ik te snel neergezet en in elkaar geplakt. Dit is goed:
<?php
$var = "javascript:window.open(pagina.php',null,'height=400,width=450,status=yes,scrollbars=1,toolbar=no,menubar=no,location=no')";
?>
<a href="javascript: void(0)" onclick="<?php echo "$var"; ?>">Edit</a></div></td>
groet
Link gekopieerd
S
Siebren
01-02-2005 20:21
gewijzigd op 01-02-2005 20:22
<?php
$var = "javascript:window.open(pagina.php',null,'height=400,width=450,status=yes,scrollbars=1,toolbar=no,menubar=no,location=no')";
?>
<a href="<?=$var ?>">Edit</a>
ten eerst als je <?php echo "$var"; ?> doet doe dan altijd $var buiten " dus <?php echo $var; ?> maar <?=$var ?> kost minder tekens ;)!
Groeten
Siebren
Link gekopieerd
Dus:
<?php
?>
<a href="<?php echo($var); ?>">Edit</a>
Link gekopieerd
?
Onbekende gebruiker
01-02-2005 20:53
Eerst::bedankt voor al jullie reply's en de tijd die jullie erin hebben gestoken .
De codes hierbovenwerkt ( voor mij) niet , maar ik heb het al werkend gekregen , met vrijwel geen php.. het was eigenlijk doodsimpel :
Werkende code:
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
<!--
function Start(page)
{
OpenWin = this.open(page, "CtrlWindow","toolbar=No,menubar=No,location=No,scrollbars=No,resizable=No,status=No,width=250,height=250,left=150,top=150,");
}
//-->
</SCRIPT>
<a href="javascript:void(0);" onclick="javascript:Start ('<?php echo "newsedit.php?id=$id"; ?>');">My Page</a>
Link gekopieerd
Ja, tuurlijk is t simpel ;)
Bij die "$var" of $var, het $var komt al tussen haakjes, maar ik doe standaar gewoon met ", omdat je normaal ook echo "hoi"; doet.
Just a habit...
groet
Link gekopieerd