Hey mensen ik heb een news script en nu heb ik een admin sectie die 2 links aanmaakt , namelijk edit en delete :

<a href="<?php echo "newsedit.php?id=$id"; ?>">Edit</a></div></td>

dit is bijvoorbeeld de link voor edit waar $id dus automatisch een nummer is van het newscript .. nu wil ik in plaats van als je op de link drukt dat je normaal naar newsedit.php gaat... dat het in een popup vensterje word geopend .. welke code heb ik hiervoor nodig??

dus die echo en dan?? popup -> newsedit.php?id=$id

Kan iemand me helpen?
Ja, ok, code heb ik te snel neergezet en in elkaar geplakt. Dit is goed:

<?php

$var = "javascript:window.open(pagina.php',null,'height=400,width=450,status=yes,scrollbars=1,toolbar=no,menubar=no,location=no')";

?>

<a href="javascript: void(0)" onclick="<?php echo "$var"; ?>">Edit</a></div></td>

groet
<?php

$var = "javascript:window.open(pagina.php',null,'height=400,width=450,status=yes,scrollbars=1,toolbar=no,menubar=no,location=no')";

?>
<a href="<?=$var ?>">Edit</a>

ten eerst als je <?php echo "$var"; ?> doet doe dan altijd $var buiten " dus <?php echo $var; ?> maar <?=$var ?> kost minder tekens ;)!

Groeten
Siebren
Dus:
<?php

?>
<a href="<?php echo($var); ?>">Edit</a>
Eerst::bedankt voor al jullie reply's en de tijd die jullie erin hebben gestoken .

De codes hierbovenwerkt ( voor mij) niet , maar ik heb het al werkend gekregen , met vrijwel geen php.. het was eigenlijk doodsimpel :

Werkende code:

<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
<!--
function Start(page)
{
OpenWin = this.open(page, "CtrlWindow","toolbar=No,menubar=No,location=No,scrollbars=No,resizable=No,status=No,width=250,height=250,left=150,top=150,");
}
//-->
</SCRIPT>

<a href="javascript:void(0);" onclick="javascript:Start ('<?php echo "newsedit.php?id=$id"; ?>');">My Page</a>

Ja, tuurlijk is t simpel ;)

Bij die "$var" of $var, het $var komt al tussen haakjes, maar ik doe standaar gewoon met ", omdat je normaal ook echo "hoi"; doet.
Just a habit...

groet

Reageren