Ik weet niet of het betrekking heeft die poll links van ons!

Maar indien wel, mocht het voor de nieuwe ''phphulp' website zijn, is het dan geen idee om flickr of een ander online portfolio website te importeren ?... dat lijkt me handiger...

Misschien een idee bas ?... of is dat niet mogelijk ?

edit: een bepaald tekentje maar weggehaald...
knip
@ evert:

het is maar hoe je het wil noemen...maar ik heb hem al weggehaald...
stond ook wel een beetje vreemd...

@ mebus (onderstaand)

naja, flickr was het eerste wat in me op kwam, en misschien is het idee om dan meerdere portfolio's site te kunnen importeren.
Maar nu nog even mijn mening: Ik zou persoonlijk nooit mijn portfolio op PHPhulp zetten. Dan heb ik 10x liever een eigen portfolio site waar ik een paar eurootjes in de maand voor kwijt ben, omdat je dan alles zelf kan veranderen en niet vast zit aan een service van een andere site.
Evert heb je een beetje een klein piemeltje of ben je zo'n verbitterd persoon? Beetje zinloze posts maken, doeeee je toch niet

;)
..
zomfg. Je kan ook te ver gaan Evert...
@evert, het gebruik van dat portfolio service word vast niet verplicht. Dus als je het niks aan vind, hoef je er niet op te reageren.
Misschien wel een leuk plan, iets optimistischer dan Evert.
Portfolio is wel aardig op zich, maar daarmee ga je wel iets meer de commerciële kant op en je moet je afvragen of je dat wil op een community als PHPhulp.

Waar ik echter faliekant tegen ben is een website met freelance-opdrachten, omdat je op andere sites ziet dat de freelancers daar als aasgieren die een vers karkas ruiken op de opdrachten afvliegen, en diegenen die net hun eerste stapjes in de wereld van PHP hebben gezet de laagste prijs bieden (logisch). Onwetende (gierige?) opdrachtgevers kiezen voor de freelancer die de laagste prijs biedt en dat resulteert meestal in teleurstellingen omdat de kwaliteit niet echt denderend is. De betere freelancers (met reële prijzen en deadlines) komen dan niet of nauwelijks aan bod.

Neemt niet weg dat het wel kan werken (met beoordelingen van freelancers en dergelijke), maar dan moet je het concept wel goed uitdenken. :)

Reageren