Ik weet niet of het betrekking heeft die poll links van ons!

Maar indien wel, mocht het voor de nieuwe ''phphulp' website zijn, is het dan geen idee om flickr of een ander online portfolio website te importeren ?... dat lijkt me handiger...

Misschien een idee bas ?... of is dat niet mogelijk ?

edit: een bepaald tekentje maar weggehaald...
Zou zo'n portofolio zoiets juist niet helpen voorkomen? Zodat opdrachtgevers kunnen zien wat ze bij een bepaald persoon kunnen verwachten?
Aan de ene kant wel misschien (ervan uitgaande dat portfolio's niet gefaked worden), aan de andere kant kan een portfolio een vertekend beeld geven. Als een website een slecht design heeft wil dat niet zeggen dat de achterliggende code ook slecht is. Als je maar een of twee dingen gemaakt hebt, hoef je nog geen beginner te zijn. Dat soort dingen. Een portfolio kan helpen, maar het is niet alles. :)
Ik heb sowieso 1 september (misschien eerder) een leuk iets te melden :) hehe..

PS: 't is niet de nieuwe PHPhulp.. Wel iets wat ik daarvoor ga gebruiken, om het wat cryptisch te maken hehe..
Bas Kreleger schreef op 18.08.2008 03:09
Ik heb sowieso 1 september (misschien eerder) een leuk iets te melden :) hehe..

PS: 't is niet de nieuwe PHPhulp.. Wel iets wat ik daarvoor ga gebruiken, om het wat cryptisch te maken hehe..

Als je zelfs 's nachts werkt, moet de nieuwe PHPhulp ook niet te lang meer duren ;-)
Slim van je om direct erbij te schrijven dat het niet gaat om de nieuwe PHPHulp ;)

We zijn natuurlijk wel benieuwd wat het dan wel gaat worden...
xD We wachten het wel af.. ;p
Ik lig de komende 14 nachten wakker.
..
Ik heb trouwens ook op 1 september iets te melden, sleutel van nieuwe huis :D
De Poll is er al, ookal zijn die hier meestal niet zoveelzeggend:P

iChris.nl schreef op 18.08.2008 14:12
Ik heb trouwens ook op 1 september iets te melden, sleutel van nieuwe huis :D

Gefeliciteerd.

Reageren