Hallo allemaal,

Ik doe al jaren aan webdesing alleen heb nu een voor mij on oplosbaar probleem.

ik heb een stukje php script waarbij een tabel uit de database word uitgelezen. vervolgens bouw ik een link op met gegevens uit de tabel. Nu ziet de php-engine de ?> aan als einde van de <A > tag. heeft iemand hier een oplossing voor? hier onder nog even het script.

<LINK REL=STYLESHEET HREF="style.css" TYPE="text/css">
<h1>Nieuws</h1>
<?
require("config.php"); 
?><TABLE border=1>
<TR><TD>Datum</TD><TD>Onderwerp</TD></TR>
<?
$query = mysql_query("SELECT * FROM nieuws ORDER BY datum DESC"); 
while($object = mysql_fetch_object($query)){ 
?>
<TR><TD><? echo $object['datum'] ?></TD><TD><A href='#' onclick=window.open("bericht.php3?d=<? echo $object['datum'] ?>&o=<? echo $object[onderwerp] ?>&b=<? echo $object[nieuws] ?>")><? echo $object[onderwerp] ?></A></TD></TR>
<?
}
?>
</TABLE>

op de pagina die gemaakt word krijg ik dit:

Nieuws
Datum Onderwerp
&o=&b=")>
Dat zeg ik ook niet :P
<?
is hetzelfde als
<?php

maar
<?=
is hetzelfde als
<?php echo

EDIT:
Ik zie mensen <?php echo zeggen, daarom zeg ik, je kunt ook <?= gebruiken.
dank u allen... naar nog even prutsen heb ik em werkend
uieindelijke code:

<?

require("config.php"); 
?>
<HEAD>

<LINK REL=STYLESHEET HREF="style.css" TYPE="text/css">

</HEAD>

<H1> Nieuws</H1>
<TABLE border=1>
<TR><TD>Datum</TD><TD>Onderwerp</TD></TR>
<?
$query = mysql_query("SELECT * FROM nieuws ORDER BY datum DESC"); 
while($object = mysql_fetch_object($query)){
$datum2 = str_replace(' ', '%20', $object->datum);
$onderwerp2 = str_replace(' ', '%20', $object->onderwerp);
$nieuws2 = str_replace(' ', '%20', $object->nieuws);

?>
<TR><TD><? echo $object->datum; ?></TD><TD><A href="#" onclick=window.open('bericht.php?d=<? echo $datum2; ?>&o=<? echo $onderwerp2; ?>&b=<? echo $nieuws2; ?>','Nieuws','width=200,height=200');><? echo $object->onderwerp; ?></A></TD></TR>
<?
}
?>
</TABLE>