hallo,
ik heb de volgende fout melding:

Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /storage/mijndomein/users/068256/public/sites/gpt.play4ever.nl/member.php on line 88

ik weet dat het gaat over de aanvraag van bestanden die op de database staan, en normaal gesproken zou deze bericht er weer gegeven worden als er geen bestand bevind die word aangevraagt maar hij staat wel gewoon in mijn database. en zou bij god niet weten hoe ik dit moet oplossen.
oja mischien ook handig om te weten is dat aanmelden nu ook niet lukt, weet niet of dat same hangt?

als meer informatie nodig heb zeg het maar dan geef ik het je wel even.

mvg dimitri

De query is niet geluk, wat geeft die terug als je:
mysql_query($query) or trigger_error(mysql_error()); maakt van de regel waar je mysql_query hebt staan?
Er is geen resultset teruggegeven door mysql, de query is ws niet gelukt.
Je query klopt niet. Als je die even post kunnen we je misschien verder helpen.
komt er aan de stuk php
<p><?php
include "config.php";
$con = mysql_connect("db.play4ever.nl","$DB_User","$DB_Pass");

if (!$con)

{

die('Could not connect: ' . mysql_error());

}mysql_select_db("$DB_Name", $con);$result = mysql_query("SELECT * FROM users ORDER BY datesignup DESC");
while($row = mysql_fetch_array($result))
{
echo "<b>";
echo $row['uid'];
echo "</b> - ";
echo $row['ip'];

echo " - $";
echo $row['balance'];
echo "<br>";

}mysql_close($con);
?></p>

en wel even een stuk extra toegevoegt
heb er een stukje bij toegevoegt moet het zijn maar dat begrepen jullie vast wel
Bumpalert!

Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen.
Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.

Btw, is die site niet gedownload? Zo'n bux.to source?
jah heb hem gedownload jah
Okay, weet je zeker dat je alle DB-zooi hebt geïnstalleerd?
jah dat weet ik zeker, heb zelf eerst de hele handleiding nog eens na gekeken. heb wel alveral waar localhost stond moet verandere naar mijn datebase (db.play4ever.nl) en normaal tussen haakjes heb ik bijna geen problemen mee en als er zijn zij het kleine dingen maar met dit kom ik er echt helemaal niet meer uit. vandaar dat ik dus om hulp vraag
Okay, tried what Robert said?

Reageren